Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på føden for å skjekke om jeg lekker fostervann. Men hvordan skjekker de dette? Tar de underlivsudersøkelse da eller? For dette vannet som enten bare er veldig tynn utflod eller fostervann kommer jo ikke hele tiden, ikke sikkert det kommer noe når jeg er der, så de kan jo ikke akkuratt se på det :-P Sikkert dumt spørsmål, men men det får bare være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sjekker ved hjelp av ul - og ser om "lommene" med vann rundt babyen er store nok. I alle fall det de gjorde med meg.

Skrevet

Kan oxo være du får et sånt grønt papir plassert mellom beina....det fikk jeg sist... Da det kom utslag på papiret, stakk hun en slags lang q-tips lignende sak "oppi der", og den slo ut positivt på fostervann da hun testa den:)

Skrevet

På meg tok de også en "ruggetest". jordmor klemte og rikket på hodet mens legen undersøkte skjeden om det kom forstervann. Det var litt ubehagelig med gikk fort over. Det var ikke noe lekkasje hos meg, men herlig å få vite det sikkert. Er 5 dager over termin og begynner å bli lei av å vente på nurket. :)

Skrevet

Takk for svar! De tok både Ul og bomull oppi der for å sjekke. Men det var ikke fostervann nei, bare utflod som har forandret seg litt =).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...