7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 HVordan gjør dere det ? Mini elsker å sutte på skorper og gnage på dem... men han har ikke tenner enda.. hvordan gjør jeg det ? Gir jeg han bare skorper? Tenk om han setter i halsen ???? Takk for svar;)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 jenta mi er over 7mnd og hun får ikke skorpe for hun har ingen tenner. jeg ville ikke gitt det med fare for å sette i halsen men du må jo ihvertfall sitte å følge med at babyn ikke får det i vranga.
Niamh Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 M spiser alt på brødskiva. Han tygger med gommene og jobber med tunga
så var vi 4 Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Martin fikk brød fra han var 7 mnd, men har alltid fått skorper som han sutter på. Aldri hatt noe problem med at han setter det i halsen.
haater husarbeid Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Da min var på den alderen, skjærte jeg vekk skorpa og gav av selve skiva med smør eller pålegg på. Han brekte seg litt i starten, men tygger nå med gommene og jobber masse med tunga. Jeg ville ikke gitt skorper om han ikke hadde tenner.
Lykkelig til snart to:) Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Er det vanlig å gi brødskive ved 6 mnd alder? Sønnen min er 6 mnd i dag, han får fortsatt pupp og så grøt, grønnsakspure eller middagsglass. Ammer dere som gir brød? Har ikke kommet helt til det stadiet enda vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå