Gå til innhold

har dere erfaring med Ergo Bæresele?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Var inne på babyslynga.no og så bilder og filmsnutt av den, og den virker ganske så praktisk. Jeg har kjøpe bæremeis, men Benjamin er altfor myk (baby) til å sitte i den. Klarer ikke ha ryggen rett, og sitte. Så jeg fikk anbefalt denne ergoen....Den kan brukes selv om ungene ikke kan sitte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Ergo bæresele, men jeg har lite erfaring med den.

 

Karsten var lite villig til å sitte i vogna da han var liten. Hadde arvet en gammel Babybjørn, men den er jo ikke særlig god for ryggen. Så for meg at jeg kom til å måtte bære mye i sele, var ei som skulle selge sin Ergo sele brukt her på DIB så jeg slo til. (Fikk lov av mannen dersom den kom til å bli brukt masse! Jaaaaa...)

 

Men nå som Karsten får lov til å sitte opp i vogna så er han superfornøyd med å sitte der. Så da har jeg ikke hatt noe behov for Ergo-selen.

 

Jeg har testet den ut, og jeg syntes han satt veldig godt i den. Får tyngden av ham på hoftene mine og ikke på skuldrene sånn som man får på Babybjørn. Så jeg syntes den var veldig god.

 

Det er to ulemper ved den. Det ene er at babyen sitter vendt mot det. Dersom babyen er veldig nysgjerrig så kan det jo bli et problem... Det andre er at det visst er litt vanskelig å sette babyen oppi på ryggen uten trening de første gangene... Men når du lærer deg teknikken er det visst greit...

 

Var det til noe hjelp? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...