Gå til innhold

dere andre med vondt i lysken/ leddbånda

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bak i ryggen. åssen kommer dere gjennom dagene, for ikke snakke om nettene? det verste er å snu seg om natta :) noen somm veit hva det betyr når det står 1+ protein på det helsekortet. jordmora sa jeg kunne ta paracet for bl, noen som veit om det hjelper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen

Skrevet

Jeg ordna meg en 'minislide' som jeg ligger på om natta. Det er et slags glatt teppe jeg ligger på. Mye lettere å flytte seg om natta/snu seg, og slipper å bruke de vondeste musklene. Som å komme til en annen verden da jeg fikk det teppet. (fikk låne på hjelpesentralen). Men kanskje du har en sambo med en glatt boxer eller lignende, hører folk sier det kan ha samme nytten.

Det ang. protein+. Rart at JM ikke sa mer om det. Somregel vil JM holde et ekstra øye med det, f.eks be deg komme inn om et par dager for ny urinprøve. For å utelukke UVI f.eks. Men kanskje du har hatt protein+ lenge? over flere kontroller? Da er det kanskje vanlig for deg..og JM vil ikke gjøre noe mer med det. :)

Skrevet

ho har ikke nevnt noe før, men kan det ha en sammenheng med mye utflod tru

Skrevet

Det har nok bare kommet litt utflod i urinen, har skjedd med meg mange ganger. Ei gang ble prøven sendt til sykehuset for sjekk, men den var helt fin :o) Heldigvis :o) Står L+ på helsekortet mitt også...

Så hvis ikke du har noen tegn på UVI er det nok ingen fare:o)

Men selvfølgelig, er du bekymret ringer du legen/JM over påske :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...