Gå til innhold

Mange dager igjen i dag da, torsdag 5.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 16 dager, og jeg er gått inn i min 39.uke her på BIM (uke 38 alle andre steder....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager igjenn... så nå går det nedover... skal bli gøy å få hilse på lille karen snart.... har nå ikke sovet så godt i natt... det er noe som skjer... sammentrekninger hvert 5 min.. nå begynner de å gjøre litt vondt.... men ikke helt rier enda tro jeg....

Skrevet

26 dager... Ikke lenge igjen til fødeklar, merker at jeg både gruer og gleder meg nå... og dette er nr 3, så jeg vet jo hva jeg går til... :-D Ha en fin skjærtorsdag jenter!

Skrevet

28 dager

Skrevet

6 dager igjen!!! Føles som jeg går på overtid allerede da... hadde regnet med at hun/han ville komme litt før..... sånn som førstemann... velldig dumt....

Skrevet

19 dager her og begynner å føle meg tmmelig fødeklar nå.. håper på å få hilse på nurket om ikke alt for lenge....:)

Skrevet

Kun 15 igjen her.. tjohey.. Nå kommer prinsen snart..

Skrevet

68 dager :)

Skrevet

23 dager, og jeg starter min 38. uke her på BIM:)) Bare 2 dager til fødeklar...selv om jeg føler jeg har vært det leeenge -hehe:)

Skrevet

21 dager igjen og har begynt å vente.. Vet det er litt tidlig, men det er jo lov å håpe at noe skal skje om en ukes tid. Han er i alle fall veldig aktiv inni der og har ikke roet seg ned ennå. Gleder meg faktisk til fødselen (men jeg er førstegangs, så vet ikke helt hva jeg går til).. og å få se den lille gutten vår :)

God påske til alle !!

Skrevet

50 dager igjen her. 10 dager igjen til høygravid :o)

Skrevet

Ingen dager igjen!

3 timer og 17 minutter til termindato!!! ;) Jippi hurrah hurrah!!!

Skrevet

58 dager igjen :) nå syntes jeg det går veldig fort, men er nok pga påsken :-)

Skrevet

0 dager........ i morgen!!!!!!!!!!!

Skrevet

18dager igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...