Linerla Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Sønnen min begynte i barnehagen i januar, er 1 1/2 år nå. Nå begynner våren å nærme seg og jeg må handle inn nye klær for våren. Hva burde jeg kjøpe? parkdress? I såfall, hva er den beste parkdressen? Håper på mange tilbakemeldinger.
Gjest Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Dytter for deg jeg fordi jeg skal også kjøpe vårdress til gullungen:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Jeg har nettopp kjøpt reimatec vårdress til mi jente. Brukt den i 2 uker og virker helt topp :-) Minuset er vel at den er litt dyr..
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Jeg ville absolutt ha kjøpt en hel vår-/høstdress ja! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten:) Vi har kjøpt Mikk-Line dress og er veldig fornøyde! Den kostet 500 eller 600, husker ikke helt. Den virker helt vantett (skal også være det), han blir aldri klam, og den er myk og lett.
Blomman Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 En billig, vind -og vanntett parkdrss er europris sin boys and girls til 249 - har kjøpt det ttil minsten på 15 mnd (blir 15 mnd netse uke...) fordi mange jeg kjenner har skrytt av den. Vinterdressene jeg kjøpte der i vinter var helt toppe - beste dressene jeg har vært borti. Tips: etter vask kan det være lurt å impregnere dresser med nikwax impregnering (kjøpes på sportsbutikker)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Har kjøpt reflex sin til 299,- virker helt ok. Hun på butikken mente at det var en helt ok vår dress,men ville kjøpt Reimatec for vinter bruk:) Alle vind/vanntette dresser bør imprignerers etter noen vask,jeg pleier og bruke Tx-10(sportsbutikk og reflex butikker selger denne.)
Tonjes mamma :) Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 vi har parkdress fra leketøy. funker meget bra, lett og fin og ha på og den har gummi på steder der det er fort å bli våt. jenta mi er forresten 19 mnd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Hadde ihvertfall ikke giddi å kjøpe noe dyrt. Det er som oftest merket man betaler dyrt for... Er vel ikke stort mer enn et par mndr de skal bruke dressn heller, så så det begrenser seg fort hvor mye slitasje det blir. -spørs jo selvsagt hvor i landet du bor også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå