Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Det går jo aldri for meg når jeg har sex............vet ikke hva jeg skal gjøre...vil så gjerne!! Jeg får lett orgasme når jeg bruker vibrator, men kun visst jeg holder den stille på en plass liksom, ikke av å føre den inn visst du skjønner...? Men når jeg og mannen har sex får jeg altså ikke orgasme...jeg prøver å slappe av og vi har prøvd alle stillinger! Noen som har noen smarte tips til meg?? Hva gjør dere for at dere skal få orgasme og hvilken stilling?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Stå på kne la han ta deg bakfra mens du bruker vibratoren på klitoris. Eller la han føre dusjhode opp mot klitoris og la han være den som "gir" deg orgasmen. IKKE mange som får orgasme uten at klitoris berøres, men det er noen heldiggriser der ute, men jeg er heller ikke en av dem.
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Helt rett... Får aldri orgasme uten klitoris berøring. Bytt ut vibratoren med eit vibroegg. Det er mindre, og ikkje så i veien når du har sex med mannen din. Kraftigare er det og. Bytt batteri ofte... La han ta deg rolig mens du lar vibroegget kose med klitten din. Når du kjenner du vill komme så fjerne du egget noen sekunder, og gjentar dette så lenge du klare å utsette orgasmen. Når det er like før du kommer, kan han sette opp tempo litt så du eksploderer inn i ein orgasme, som vil være enorm pga utsatt orgasme. Du får og tak i penisringer med vibroegg på, og da vil gnikke over klitten din når dere har sex, dette er og deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå