Gå til innhold

Facesitting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har testet det? jeg vil foreslå det for sambo, men jeg vet ikke om jeg tør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det?

At jeg "sitter" på ansiktet til mannen min mens han slikker meg?

Skrevet

noe sånt eller at man bare sitter der slik at han nesten ikke få puste, med stumpen godt plassert over ansiktet. tenner meg, men vet ikke hva han ville syns.

Skrevet

Facesitting er når noen sitter over ansiktet til ein anna person. Trenger ikkje ha med slikking å gjøre, men blir ofte kombinert med dette. Oksygen kontroll er å frarøve eit menneske frå luft i korte perioder. Dette er ein farlig lek, men ja, utrolig opphissende. Me dreiver med oksygen kontroll....

Og viss eg forstår deg rett så er det det du tenner på.... Stemmer det?

Oksygen kontroll er ikkje noe du bare kaste deg uti. slag etter hardt press på luftrøret kan skade det, og død kan da inntreffe....

Men, ein bestemt hand over halsen, munnen eller nesen er ikkje like farlig. Når kroppen får lite oksygen blir det frigjort adrenalin, som gjør deg veldi varm og ør... Det er deilig...

Sitte på ansikte ville eg ikkje gjort, da kan du ikkje se på tilstanden hans... Lite oksygen kan føre til hjerneskade, om du bare fra røver litt hele tiden. Alltid ha perioder med fri luft inn til din partner. Ha ein kontroll ord. Og når partneren seier dette så skal du stoppe med ein gong....

Ka er det som gjør at du tenner på å tenke på det?

Skrevet

Avtale tegn som sier når nok er nok, sørg for at han holder hendene høyt, f.eks. hodegjerdet på senga, eller bak på ryggen din. Skulle han svime av så merker du det. Kan være skummelt, og bør begynne med stor forsikitghet.

Skrevet

Såg ein reportasje på tv om dette... Og der var det eit par som brukte det med å halde armane høgt, likevel døde han... For det er ikkje alltid lett å følge med på alt når ein er opphissa. Selv er eg den som vil bli kvelt, men ikkje så mye at eg ikkje får puste. Må få inn litt luft. Me bruker augekontakt, dersom han mister augekontak med meg, så stopper han. For da er eg ikkje lenger heilt klar i hode.

Skrevet

For oss har facesitting ikke nødvendigvis noe med oksygenkontroll å gjøre. Det er litt vanskelig å puste selvsagt, men det er også alt vi legger i det. Vi nærmer oss aldri helsefare for å si det enkelt. Det vi liker er mer posisjonen, som er utrolig opphissende for begge. Spesielt for meg, som er mann, er det vanvittig opphissende å kjenne lukten og smaken av fitta til ei jente som gnir og jukker fitta si over ansiktet mitt. Det er utrolig intimt og deilig..

• 2 uker senere...
Skrevet

ÆSJ - gidde å risikere liv å helse for å få drittlukt klint i tryne

Skrevet

ja anonym, det er det det handler om! drittlukt eller dø! du har sikkert et hærlig sexliv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...