Gå til innhold

Min herlige datter er syk på 9 mnd dagen sin:-(


langevipper

Anbefalte innlegg

Hun har hatt feber siden igår kveld, men feberen var høyest imorges etter frokosten med 39.2. Hun våkner lett og er plaget med nesen sin. Jeg håper bare natten går like greit som igår, da kom hun oppi sengen vår i ett-tiden og sov natten igjennom. Hun ville ikke ha noe av middagen sin idag. Men heldigvis så spiste hun opp nesten all grøten sin til kvelds, men drakk ikke så mye mme. Heldigvis drikker hun en del vann til hvert måltid, så uttørket blir hun nok ikke.

 

Jeg blir helt fortvilet for jeg føler meg så maktesløs:-(

 

Jeg håper det går bedre med dere andre:-)

 

klem fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da. Ikke greit når de små søte er syke. Benjamin har også vært litt pjusk, men ikke så høy feber som din herlige datter. Benni ville ikke spise eller drikke noe særlig i går, og jeg følte meg også maktesløs. Vet liksom ikke hva en skal gjøre når "ingenting passer". Men i dag ser det ut som han er bedre. Håper dere får en fin 9mnd-dag allikevel. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, jeg skjønner godt at du føler deg maktesløs, for vi vil jo gjerne gjøre alt for disse små, inkludert å gjøre de friske! Det virker jo som om du gjør en god jobb som mor som pleier sykt barn da! God bedring til jenta di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da, er stakkars Oda syk...

Det ser ut som om det er noe som går for tiden, synes vi alle skriver at babyene er syke hver vår gang her. Det er ikke noe koselig når det står på, man ønsker heller å være syk selv ti ganger enn at de små skal være syke... :o(

 

Riktig god bedring til Oda! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars lillepia :( håper det går bedre med henne nå? er så utrolig kjedelig når de små er syke.. og gratulere med vel overstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige meldinger:-)

 

Oda har vært feberfri idag, så forhåpentligvis er hun blitt frisk igjen. Det blir "spennende" å se om hun sover natten igjen, for jeg tørr ikke å ha henne oppi sengen vår lengre. Hun spiste middag idag, men hun begynte bare å hoste etter å ha spist halve grøt porsjonen sin til kvelds.

 

I natt skjedde det som jeg har fryktet mest av de "vanlige" uhellene som skjer i hjemmet. Jeg har vært klar over det, og har vært kjempe forsiktig for akkurat det skulle ikke skje med oss:-( Men nei det klarte jeg ikke å unngå for i natt datt Oda ut av sengen vår:-(. Jeg ble kjempe hysterisk, og skremte vel Oda mer en selve fallet skremte henne. Ikke bare sviktet jeg henne med å ikke passe nok på, jeg klarte heller ikke å bevare roen da det var skjedd. Jeg er veldig klar over at min reaksjon på slike hendelser påvirker hvordan Oda tar en slik hendelse uansett om hun får vondt eller "bare" blir skremt. Jeg føler meg rett og slett håpløs, for jeg skulle ha passet bedre på. Jeg lå litt nedenfor Oda, men slik at hun IKKE skulle klare å rulle ut av sengen. Men jeg må ha kavet meg lengre ned i sengen og Oda har vel rett og slett bare rullet ut av sengen.

 

Jeg passet godt på henne resten av natten, og hun var feberfri og i god form da jeg sjekket henne en stund etter faller. Hun har ikke fått noen merker etter fallet, og trallet tilogmed litt før hun sovnet igjen.

 

Jeg håper bare hun sover natten igjennom, for jeg tørr ikke å ha henne i vår seng igjen. En slik hendelse vil jeg ikke oppleve en gang til, og jeg håper dere andre slipper å oppleve det for det er noe av det verste jeg har vært med på som mor til min lille Oda.

 

Det ble visst langt, men godt å få ut litt frustrasjon!!! Jeg vil så gjerne gå litt tilbake i tid, for dette fortjente ikke skatten min å oppleve:-(

 

klem fra en håpløs mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, stakkars Oda og stakkars deg!

Det er ingen artig opplevelse når de faller ned sånn, bare spør meg! :o(

 

Heldigvis er det nå sånn at de små tåler veldig mye, og som du sier så er det vel sjokket mer enn selve fallet. Klart at du ble skremt, det er helt naturlig å bli skremt når noe sånt skjer. Men jeg er helt overbevist om at du klarte å gjøre det som var rett i situasjonen, selv om du ble redd.

 

De skal nå falle og slå seg masse de små, så vi får vel god trening i å takle sånt etter hvert. Selv om det ikke er det minste gøy...

 

Det er i hvert fall ikke din skyld, uhell kan skje så utrolig fort, selv om vi tar alle forhåndsregler! Du er slettes ikke håpløs, bare veldig menneskelig!! :o)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for den koselige meldingen, du fikk meg til å tenke litt annerledes nå:-) Ja dette var nok bare den første gangen hun falt ned fra noe, flere episoder kommer om jeg vil eller ikke. Uhell skjer vel kanskje også for at man skal lære å være forsiktig. hmm en litt rar tankegang, men det er vel noe i det også vil jeg tro:-)

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...