Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Det koker rett og slett bort i kål... Dermed får ikke snuppa på 4 mnd disse tilleggene. Flere? Hadde vært enklere hvis d-dråpene kunne stått ved stellebordet, men de må stå i kjøleskap. Derfor er de ute av øye -> ute av sinn.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 det er faktisk ganske viktig at bebisene får disse d-vitaminene, men, men
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Gullgutten min får kje heller, tranen står i kjølesgabe...Men ja, eg glømme d bare ud:p Håbe han klare seg gått aligavel=)
rødhette* Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg har laga meg en huskelapp med fine motiv for lillegutt å se på, som henger over stellekommoden. Slik ser jeg den når jeg tar kveldsstellet, slik at jeg husker å gi d-vitamindråpene rett etterpå. Et lite tips til dere andre som glemmer å ta dem...
tulla79 Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 uff,,ja glemmer det eg og..var flink ein periode..det står som sagt i kjøleskapet,,,som eg åpner kvar dag..Tenker: I dag må eg hugse tran,,,later igjen kjøleskapet..så er det gløymt igjen...sløv uten dop
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 er litt lettere når de begynner med fast føde, da kan man gi d-vit i grøten (og da er jo oftest kjøleskapet rett i nærheten av der man spiser) =)
♡Linda♡ Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 ja helt vekk her å. Men vil jo gjerne da, vet jo at det er viktig.. huff får dårlig samvittighet. Godt å se at det er flere..
Libido- Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Når gutten vår var så liten at han fikk det på stellebordet, lot jeg flaska stå i vinduet, helt inntil. Da holdt den seg litt kjølig, tross i et varmt bad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå