Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Broren han ble funnet død i en leilighet i går,riktig nok var han litt i feil miljø og hadde tatt en overdose. men sambo er såå lei seg(jeg og selvfølgelig),å jeg vet ikke helt åssen jeg skal forholde meg.. Ufattelig trist at en ung gutt på 23 år går bort så alt for tidlig:( Huff beklager måtte bare lufte litt tanker her i mellom alle tårer mens sambo er ute en tur. Takk for de som gadd å lese. mvh
Kufiolilla Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Uff, så forferdelig... Men jeg tror ikke du skal bekymre deg for om du skal oppføre deg på noen veldig spesiell måte, bare gjør det klart at du er der for han. Jeg tror det går av seg selv. La disse dagene være "hans". Kondolerer!
♥Rime♥ Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Åååå stakkars dere! Har opplevd det så å si det samme og vet hvor vondt det er. Det er jo liksom så unødvendig!! Dere får ta godt vare på hverandre i tiden fremover og trøste hverandre! Kondolerer!
oktoberjentene;) Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 uff.. så trist da =/ du får bare holde rundt han.. trenger ikke si så mye.. bare være tilstede er som regel nok.. vise at du bryr deg... får håpe broren hans har det bedre nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå