susie9 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 weee...fikk hoere foerste hjertelyden idag:) * spesielt gitt* Naar fikk dere hoere forste lyden forresten??
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Åh, ja var det ikke herlig?!? Vi var og fikk høre hjertelyden for første gang da vi var 16 uker på vei. Det var så rørende og fint at både jeg og sambisen fikk tårer i øynene. Veldig spesielt=)
oktoberjentene;) Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Vi var vel ca 12-13 uker på vei førstegangen... har hørt det mange ganger etter dette.. like rørende hver gang ;o)
Kufiolilla Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 14+0 fikk vi høre den. Fikk tårer i øynene og latterkrampe jeg, det var både rørende og absurd på en gang! Men om jeg lo ble det et skrekkelig leven i apparatet, så jeg måtte rett og slett distansere følelsene for å få høre ordentlig, det var litt synd :o/ Greide ikke la være å le ellers...
Alba44 Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Å ja det er en super opplevelse!!! Fikk høre den første gang da jeg var 23+0 på vei.
Gjest Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Herlig lyd! Jeg var 11+0 (dengang trodde vi jeg var 11+4 men UL mente noe annet...). Trodde knapt det var mulig å høre noe så tidlig jeg... Men det var ikke nok til å måle antall slag osv ... var bare denne dunkelyden (eller mer som et tog...) som kom og gikk ettersom ungen flyttet på seg!
minime<3 in belly Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Uke 15 fikk vi høre det, det var veldig spesielt for dagen før mente jeg at jeg hadde kjent liv, og akk der legen lyttet fant vi hjertet... så det var jo helt klart at jeg hadde kjent en bevegelse fra babien min... skikkelig morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå