Gjest Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg snur han hvis han ligger på tvers i senga eller med hodet i fotenden. Har nemlig helling på senga, så hvis han har hodet i fotenden ligger han liksom i nedover-bakke. Men hver kveld når jeg legger meg og jegsjekker ham, så ligger han på magen. Så det er jo tydelig at han foretrekker dette! Ville dere snudd ham til ryggleie?
Blomman Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 er ikke ofte min sover på magen, men snur han ikke de gangene han sover på magen nei. Det sies at det ikke er farlig når de kn snu seg selv...dessuten kan man ikke sitte oppe hele natten for å passe på at de ligger på rygg la han sove på magen du ;-)
Sjalabais Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Snur ikke L til ryggleie om hun har snudd seg over til magen. Hun får bestemme selv og er nå så stor at hun ikke har noen som helst problemer med å snu seg selv :-) Ligger hun med beina opp og hodet ned, derimot, så snur jeg henne. Stikker bein eller armer ut gjennom spirnklene, så pakker jeg de inn i senga og dyna igjen :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Nei, guttungen bor på magen, så det er nytteløst! hehe Men jeg snur ham om han ligger på kryss og tvers!
BettyBoob Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 pjokken min sover omtrent kun på magen nå han. Med rompa godt opp i været! Nytter ikke å snu ham, det er sånn han vil ligge.
snowstorm73 Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Jeg snur han tilbake når han ikke ligger under dyne. Han liker å ligge på magen, med beina under kroppen. Skjønner ikke hvordan det kan være behagelig å sove.
Beama Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 flyttet kun på henne hvis ben og armer henger utenfor sprinklene. Hun liker best å ligge på magen med rumpa i været.. hehe.. og helst skal hun ligge oppå dynen=)
Ranveig R Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Nei, ikkje no som han er så stor. Eg hadde nok sove veldig dårleg om eg sjølv blei snudd til ryggleie, når eg foretrekker å sove på sida. Hadde snudd han om han var baby og ikkje ville klare det sjølv i søvne.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 ofte snuppa ligger på magen... gjort det lenge i grunn nå... og hun får ligge på magen, snur seg selv... )
Twig Skrevet 7. april 2007 #10 Skrevet 7. april 2007 Har slutta å snu ho.. tja 13 mnd nå er ho 19 mnd
MintCondition Skrevet 7. april 2007 #11 Skrevet 7. april 2007 Nei, fra hun var stor nok til å snus eg over på ryggen selv har hun fått ligge akkurat som hun ville her. Ser ut til at hun sover best på magen, forøvrig
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. april 2007 #12 Skrevet 7. april 2007 Nei det gjør jeg ikke. Er ingen vits for at han ligger alle mulige veier hele tiden og da må jeg inn å snu han ofte. Dessuten liker han å ligge på magen. Ser ikke noe problem i at han skal sove på magen nå som de har blitt så store da..
ak24 Skrevet 8. april 2007 #13 Skrevet 8. april 2007 nei jeg snur ikke. har vel ikke gjort det siden hun var 8 mnd eller no..var da hun likte å ligge på magen med rompa i været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå