Gå til innhold

Sjokklegging i kveld...


Minto

Anbefalte innlegg

:D

:D

:D

La snuppa i senga som jeg pleier ca kvart på åtte...da pleier hun å klage en stund før det går over i gråt og etterhvert hyling hvis jeg ikke tar henne opp: hun skal ha en pupp til... ;)

Men i kveld: lå og pludra litt, koste litt på bamsen, tok smokken ut og inn et par ganger....og lukket øynene og sovna før åtte!!!!!!

Og best av alt: hun sover enda!!!! (Sier litt, kanskje, at jeg er sjokka over at ungen sover etter halvannen time....hmmmm...)

Men så glad!!!!

Men tør ikke håpe at det fortsetter....hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra videre også!!! Det handler ofte om at de bare må finne ut av at det faktisk går an å sovne uten mammapupp :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig :) emma har brukt å sovne sent, sånn ca 23-24 frem til for et par uker siden. (hun har hatt ekstremt lite søvnbehov og våken mye på natten også så har vært slitsomt).. så begynte hun å sove mer på dagen og er nå oppe i 1,5-2 timer totalt fordelt på ca 2 napper og så har hun begynt å bli trett 19-20 tiden... og i dag så sovnet hun tidlig og har nå sovet siden før 20, samme som snuppa di... er superstille her jeg for det er så deilig med litt alenetid :)

 

jeg har tilvenning til å sove i egen seng for 3 dagen på rad og dette går jo strålende... jeg tror de er så aktive for tiden at de er mer slitne og derfor sovner tidligere.. er stålfornøyd jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jaaa....hmmm.... hun våknet klokka elleve for pupp, fikk det. klokka halv ett måtte jeg inn og putte inn smokken... Klokka to skulle hun ha mer pupp (som hun jo ikke får...), og dessuten hadde hun tissa gjennom bleia, så vi måtte ha ny pysj... Fikk sove videre i vår seng, til klokka fire, da ville hun ha pupp igjen, som hun ikke får...grinete... halv seks våkner hun, og får pupp... Klokken syv er det visst morgen, til min forferdelse....

Men begynner å bli vant til det nå....jaja...

Har policy på at det ikke er pupp mellom tolv og fem... Kanskje jeg burde kutte helt? Ingenting fra hun legger seg til det er opp om morgenen? men da blir det vel enda mindre søvn på meg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du planlegger en avvenning så lønner det seg vel å gjøre det nå i påsken i hvert fall. Så kan pappaen ta henne på natten... Om du går inn så vil hun vel bare ha pupp, det bruker å gå bedre om pappaen går inn... :o)

 

Tenker på en avvenning/nedtrapping selv, jeg. Vi fikk det til for noen uker siden, men så ble han syk og da måtte jeg nesten gi han så mye pupp han ville. Hmmm... Får kanskje ta en runde selv i påsken, tror jeg! Nettene mine er ikke så ulike dine nemlig... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...