Gå til innhold

Hvordan er deres 1 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de flink til å leke alene?

Minien er så opptatt av meg. Hvis jeg sitter på gulvet så kan han fint leke alene. Men hvis jeg skal gjøre noe i huset, så kryper han bare etter meg og syter og vil opp. Han må vite hvor jeg er hele tiden. Er veldig mammadalt. Men skal ikke sitte på fanget og kose. Men bare vite hvor jeg er.

Andre som har det slik? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok separasjonsangsten som har toppet seg. Jenta mi er sånn i blant også, men ikke HELE tiden... Jeg trøster meg med at det nok går over. Av og til gir jeg henne en riskake eller mariekjeks og plasserer henne midt på gulvet med vann i tutekoppen. Da roer hun seg bra, og jeg kan lage middag uten å brenne sausen eller andre fadeser ;)

Skrevet

jenta mi er flink til å leke seg alene heldigvis..kan sitte timesvis å tusle å stelle,men må av å til opp i fanget eller løftes opp for å bli kost med..varierer veldig..noen dager da hun er veldig sliten eller litt trøtt,kan hun bli klengete.. kan nok være den seprasjonsangsten som hun over skriver om:) du har nå iallefall et barn som er veldig glad i mamman sin.vil jo være sammen med deg,så det må nå være et av de positive tingene ved det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...