Gå til innhold

hva skjer med leggingen her....?:(


tre små...

Anbefalte innlegg

har alltid vært så lett å legge jenta mi.. stort sett sovnet rundt sju......

 

men nå.... klokka ni!!!!! og da har jeg båret og ammet osv før ho har sovnet..

før la jeg ho i senga etter mat og stell.. også tok ho tommelen sin og sovnet...

nå er det slutt på det ja.. blir kjempe lei seg når jeg legger ho i senga.. gråter så sårt.. ho er såå skuffa så da Må jeg jo løfte ho opp igjen...

 

noen flere som har fått vanskelige babyer å legge?

 

når sover deres sin siste lur på dagen?? kanskje jeg må prøve å la ho sove siste luren litt tidligere.. nå har ho stort sett sovnet rundt 15-16-tiden og da sovet 1 time..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa mi har også vært veldig lett å legge, men i det siste har hun sovnet mye senere enn vanlig. Jeg har pleid å legge henne rundt halv syv, og da har hun sovnet innen 10 minutter uten hyl og skrik. Nå merker jeg imidlertid at det tar mye lenger tid før hun sovner, noen ganger opptil en time. Jeg er ganske heldig, fordi hun gråter ikke eller noe sånt, bare styrer på i senga si. Noen ganger når jeg ikke har hørt noe fra henne på en stund, går jeg inn, da sitter hun som oftest i senga og undersøker kosekluten og en liten kanin som hun har i senga, er veldig søtt da :o)

Jeg tror det har sammenheng med at det er så mye lysere på ettermiddag/kveld. Virker som hun rett og slett ikke blir så fort trøtt når det er så lyst. Jeg prøver å få til sånn at snuppa mi våkner opp fra siste dupp mellom 14-15, blir det senere enn det blir det ihvertfall helt håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt omvendt. Albert har plutselig blitt så lett å legge! Før var det byssing og dulling, med masse hyl og skrik i 1 time ca hver kveld. Så misunner deg ikke nei.. Vet hvor fælt det er. Helsesøster mente at han synes det var trist å legge seg fordi han ville jo være sammen med meg/ oss. Kanskje det er det som skjer hos dere nå? 8- 9 mnd alderen er jo en typisk alder hvor det er følt å skilles fra mamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...