Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 som ikke har kontakt med barnefar i hele tatt? jeg har ikke.. og kommer aldri til å ha det heller !
så var vi 4 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 nope ingen kontakt her i gården heller. Og hvis det blir kontakt kommer nok noen stygge ord til å bli vekslet.
Gjest Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 ingen kontakt her heller,men jeg har sagt til han at vi er her hvis han vil ha kontakt med snuppa-han er jo faren,så det kommer jeg aldri til å nekte han!Jeg er forberedt på å svelge endel kameler om han skulle dukke opp...Vil gjerne at snuppa skal få ha kontakt med faren jeg da,uansett hvilke følelser jeg har ovenfor han!Men foreløpig ser det ikke ut som han ønsker noen kontakt i det hele tatt da,tror egentlig ikkedet kommer til å skje heller... Men,nå er det jo forskjellige grunner til at folk ikke har kontakt da,så jeg forstår at mange ikke ønsker at far skal være der..Regner jo med det da er pga fæle ting som har skjedd..at han er voldelig,narkoman ol.. Men for min del vil jeg gjerne ha det,eneste han har gjort er å lyve for meg og holde meg for narr.Og jeg er nok litt for naiv ja..men man lærer så lenge man lever;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå