Gå til innhold

Babygym.. når begynte dere med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille frøken(7 uker) har brukt sin siden hun var 5 uker. Da begynte hun å interessere seg for ballen som henger der. Gubben var så lur at han hang ballen i en lengre tråd så hun kunne nå den. Hun liker å ligge og slå på den. Kjempekonsentrert! Morsomt å se på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin var vel 7 uker tror jeg det var. Vi begynte før, men han likte ikke den babygymmen vi hadde kjøpt (kjedelige farger) så når han fikk en fra USA i klare farger ble han kjempe interessert i den.

Skrevet

Var vel rundt 2 mnd. Nå er hun snart 6 mnd og er ikke like interessert i den lenger.

Skrevet

Begynte vel med babygym når Mina var på samme alder som din frøken.. Hun elsker den enda. Kan ligge der i timesvis

Skrevet

Han fikk en sånn da han var nesten 4mnd, og elsker den fortsatt! Han er 7mnd. :) Den står i kryss over han festet til et teppe. Masse å se på både under og over

Skrevet

Når ca begynner de å leke med babygymmen? Gutten min er 3 måneder, og bare ligger og ser på det som er på babygymmen.

Det var et lurt forslag det med å henge ting lenger ned, i fall det er at han ikke når tingene. Men det går ikke an på babygymmen hans. Vurderer å kjøpe en til eller å lage noe selv. Hva slags babygym har dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...