Gå til innhold

Går lange bilturer greit for deres små?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Det har stort sett gått greit her hos oss, vi har tatt noen lange bilturer. Vi pleier å kjøre når Ingrid er trøtt, så kan hun sove i bilen. Har ikke kjørt lenger enn til steder som ligger et par timers kjøring unna.

 

I dag var vel unntaket - da ville hun absolutt ikke sove, endte med at jeg satte meg bak og trøstet en overtrøtt baby som ikke ville sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun liker ikke særlig å kjøre bil, da må vi kjøre når hun skal sove. Har dvd i bilen, det gjør at Emma iallfall liker å kjøre bil nå. Så håper Sofie og liker det bedre når hun forstår litt mer av tegnefilm. Hvis vi alle er i bilen ender det som regel opp med at jeg skviser meg mellom de to setene i baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går stort sett greit. Er veldig sjelden vi er på langtur, og er vi det så prøver jeg å få det til å passe ut med en dupp. Hun er ganske tålmodig, og sitter stort sett og kikker dersom hun er våken. Men blir bilturen for lang, så sier hun fra. Jeg skal forresten bytte bil nå, og da vil hun sitte høyrer opp så hun lettere kan se ut av vinduet. Håper det er med på å gjøre bilturene enda mer spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sovner nesten alltid når vi kjører bil.. iallefall hvis vi skal kjøre litt langt.. virker som ho liker å kjøre bil.. sovner selvom det ikke er lenge siden ho har sovet.. men sjelden vi tar så lange bilturer som 2 timer. men vi har gjort det og det har gått bra heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i det siste er det plutselig ikke så populært å kjøre bil lenger.. Kjørte til gøteborg i helgen, og det var endel sutring ja.. Begunner som regel å gråte etter kort tids kjøring om dagen.. Får håpe det går over etterhvert. Han er jo generelt ganske sutrete om dagen da, så det kan jo hende det bare er for en periode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas elsker å køyre bil. er jo så mye å fulge med p. så det er ikke noe problem det er godt. barn er forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karsten har ikke vært noe glad i å kjøre bil da han var mindre. Men de siste par månedene har bilkjøring gått helt greit. Vet ikke hvorfor det har forandret seg, for vi gjør ikke noe særlig annerledes. Kviet meg veldig for å reise til svigers, det er to timer med bil. Men det gikk jammen meg greit det... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...