Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Vi har tenkt oss til dyreparken i sommer med gullet vårt som da vil være litt over to år. Vi skal reise sammen med et vennepar som har en et barn på 3,5 år. Jeg har aldri vært der før, så jeg lurer på om det holder med en dag i parken, eller bør man bruke to dager der? Blir det stress med en dag eller får man med seg mye iløpet av dagen. Hva har vært det mest interesante for deres 2 åringer når dere har vært der?
Vekt 75 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Var i dyreparken i fjor med fire barn ( 9 år, 4,5 år, 2 år og en baby). Vi var der i fire dager og da fikk vi ikke sett alt. Nå skal det sies at vi lot barna styre dagene. vi var sikkert en hel dag bare i Kaptein Sabeltanns verden. ( de tre eldste barna er gutter). Jeg ville i hvert fall hatt to hele dager. Det er mye gøy for et barn på 2 år også. Gled dere og god tur
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jeg ville også satset på to dager. Hvis ikke blir det utrolig lett stress. Særlig hvis en 2-åring skal komme seg gjennom parken i sitt tempo, og nyte av alt det gøye som er der. Særlig Barnas Afrika, hvor man kommer helt innpå dyrene og kan klappe geiter og griser og sånt. Sabeltann er jo alltid populært, og det er Kardemomme også. Pluss sånne ting som de voksne ikke alltid syntes er like artig å stoppe opp med - nemlig lekeplassene. Det skal også være et show i sommer med mye musikk og dans og fart - det kan godt være at en to-åring kan like det også. God tur, håper dere får det kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå