Gå til innhold

Nå ser jeg snart en ende på ting:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Har malt taket i kjøkkenet nå, så nå er det helt ferdig. Har rivd ut gamle innredninga, satt inn ny, malt tak, lister og vegger, og satt inn ny taklampe. Endelig helt ferdig:-)

Blir ferdig med badet nede i løpet av påska og, det skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blæææh!! Har fått persienne på soverommet, jeg:) Og en knaggrekke er flyttet!

 

Men det beste av alt - ventilasjonssystemet er i gang, slik at vi nå har pollenfri friskluft strømmende inn på soverommene, og avtrekket er igang på badet (nå slipper jeg å lide over bleieskiftene til Nora etter at mannen i huset har vært å gjort sitt... ventilasjon er fantastisk!!)

 

Får vi se bilder av det nye kjøkkenet, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta nye bilder av det i morgen, jeg, og legge ut på hjemmesiden. Må jo skryte litt, synes det ble veldig fint selv om vi har gjort alt selv:-)

Har dere mye igjen? Dere hadde vel litt mer enn oss å pusse opp stakkars, forstår at det tar tid! Vi kommer til å ha brukt 4 mndr på å pusse opp alt vi skal ha pusset opp. Og da finner vi sikkert noe nytt, er alltid slik..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi holdt på siden mai i fjor, er "ferdige" med fire soverom, kjellerstuen og badet - har igjen gang (med ny trapp), kjøkken, spisestue, stue, bad og vaskerom i kjelleren - blir sikkert et par år til vi blir ferdige! Huset vårt har fått tre tilbygg, og det blir knallfint (synes vi, da!), men det koster mye, og derfor må vi ta litt etter litt. Skal bytte tak og få rekkverk på den nye terrassen tidlig i mai! Da er det klart for grillfester på ny terrasse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo gjort kjempe masse da! Er veldig dyrt som du sier, så tredje etasjen her må vi vente med, har ikke råd før jeg er ferdig å studere til legesekretær om et år.

Har malt to soverom, alt det på kjøkkenet, lagt parkett i gangen. Har igjen peisen, gulv på ene soverommet, og badet nede, så er vi ferdige med det vi "må" gjøre med en gang. Også skal vi legge heller i oppkjørselen her, får ikke trilla vogna, er så dypt med grus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så¨artig! Det er fryktelig demotiverde når det står på som verst, men tilfredsstillende når en ser resultater.. Gleder meg til å se bilder! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at jeg er imponert over tempoet deres, jeg... To små barn og så gjøre så mye!!

Her går det saaakte. Vi har fått til seks rader glassbyggesten, om vi er heldige så klarer vi de fem siste radene i løpet av påsken...

 

Når Karsten har lagt seg for kvelden er vi slitne, vi, synes det er godt å sette seg ned og slappe av. Så her tar ting tid. Tror neppe vi skal begynne på noe stort oppussingsprosjekt, nei! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...