:)Elvira i magen :) Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 helt plutselig, flere ganger om dagen blir magen veldig hard, det er nesten vanskelig å puste da, det varer ca 1 minutt så er det borte.Hadde slike " kynnere" med de andre barna, men da var jeg i uke 25-30.Nå er jeg i uke 13.......... Noen som har det samme ?
Lisa81 blittmamma! Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hei! Jeg begynte å få kynnere veldig tidlig og, ihvetfall fra 12 uker, og har det fortsatt ofte.(er 26+5) Var hos jordmor idag og nevnte det, og hun sa at det var litt uvanlig men ikke farlig.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. april 2007 #3 Skrevet 5. april 2007 Har også hatt kynnere i en del uker nå...husker ikke eksakt fordi jeg har også hatt vondt i magen pga jerntablettene jeg tok før. Har bytta piller nå, og merker veldig kynnerene når de kommer. Det gjør mye værre nå enn ved forrige svangerskap...spyr ofte når jeg får kynnere!:-/
oktoberjentene;) Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 har hørt flere som får kynnere så tidlig, så det er nok det du har.... tror jeg også fikk de så tidlig, men viste ikke hva det var på det tidspunktet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå