Nalle Puh 24pp Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Heisann! Som sagt har jeg el idag eller imorgen, altså 4. eller 5. april. Har ganske korte sykluser på 20-22 dager. Egentlig har vi bestemt å ikke forsöke denne mnd, pga at det kanskje blir födsel sent i desember. Har en bekjent som hadde termin 17. desember 2006, men hun hadde bestemt seg for at det minsann ikke skulle komme noen baby för nyttår!! Så kl 06 010107 ble deres lille jente födt!!!! Sterkt gjort synes jeg. Tenker derfor at dersom jeg får termin 28.desember skal jeg vel klare å knipe igjen noen dager til... Men samtidig så har vi to andre bekjente som hadde termin i januar og fikk i desember: Ene med termin 1. januar, de fikk 29. desember. Og de andre hadde termin 17.januar,men der ville baby`n ut 23.desember.....Så man kan jo aldri planlegge noe egentlig! Jeg forstår jo det. Har selv en gutt som kom dagen för termin. Puh... dette ble langt! Hva tror dere, skal jeg få med meg mannen på litt sengekos??!?
*Vetlis* Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Blir vel ca 29-30 desember det :-) Litt vanskelig å gamble på noe der tror jeg! Selv fødte jeg 6 uker før tiden. Dette er jo noe man ikke har så stor kontroll på hehe!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 jeg hadde ikke brydd meg jeg da... Men så har jeg en som er født i desember da, og det gjør ikke så mye. Jeg hadde menstermin 15 des, og ble flyttet frem til 1 des på UL, så det kan skje mye på UL også Må også få si at dersom du klarer å knipe igjen et par dager når fødselen er skikkelig i gang, så er du god
Happy H Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 vår lille jente ble født 28.12.05 og kunne ikkje vert mer velkommen!!!=) Vi hadde termin 25.12, så ho kom 3 dager over tiden. huska alle sa til meg at eg måtte knipe igjen til over nyttår, men d eneste eg ville va å få ungen ut. spiller ingen rolle når på året barna kommer, d viktigste e vell at vi kan få i d hele tatt??? skjønna tanken din om at d e trist for en unge å bli født så seint på året, og de komme nok til å være sur på deg for d frem til de e 18år..utnom d e d ingen bakdeler m å få et barn i desember!!!! sett i gang m sengekosen sier bare eg Lykke til!!!=)
rampejenta - ny spire Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 kan bare svare for meg selv, jeg ønsker meg bare en baby jeg, og driter i når den blir født- den er like ønsket og elsket uansett.. kos i vei..
Gjest Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 man må nå vær gla for å få baby:)itj å bry sæ om når den kjæm te,æ e sjøl født på desember...den 27 kom æ te,å æ ty d e ganske greit å ha bursdag i jula:)
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Jeg hadde ikke tenkt på det med des - jan baby, er dere klare så kjør på er selv født 23.desember og er veldig fornøyd med min bursdag:) Dere kommer nok til å bli veldig fornøyd uansett:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Ja, hvorfor er det så forferdelig for barnet å bli født i desember? Joda, fram til ungen er 20 år så kan den synes det er litt småkjipt til tider, men når h*n blir eldre så er den nok bare ekstra fornøyd! For da er h*n den siste som blir 30 siste som blir 40 etc..... hehe..... Når du er 30 så er jeg bare 29 enda...... Hehe.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå