Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig at babyer klarer å løfte hodet selv, når de ligger på ryggen feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. hva mener du? Løfte hodet når d eligger på ryggen? Det gidder de vel ikke akkur, kommer jo ingen vei med hodet da..

Skrevet

hehe.... nei, sant nok!!! Jeg mente selvsagt når de ligger på magen!!!

Skrevet

vår baby gjorde det første natten sin. lå på brystet mitt og løftet det fra den ene siden til midten, og så fra midten til den andre siden..

gjør det ikke alltid, bare innimellom..

Skrevet

Min gamleste var 2,5 mnd når hun løfta hodet og holdt det oppe selv.

Minsten er ikke sterk nok enda, han er ni uker snart.

Skrevet

Min løftet hode og holdt det litt og da var han i alle fall ikke mer enn 12 timer,de holdt på å falle om på Barsel,men de påpekte med en gang han var født at det var en sterk baby.

Babyen skal kunne løfte hode fra den ene siden over til den andre ganske tidlig,men hvor tidlg tørr jeg ikke si.Da er det slik at de bare får løftet hode nok til å snu det,vet ikke om det var det du mente eller om du mente å løfte det skikkelig opp.

Skrevet

Hun har gjort det siden hun kom ut. Veldig sterk i nakken egentlig. Hun er nå 7 uker og heiser seg opp på albuene mens beina går som trommestikker.. Hun tror visst hun skal komme seg frem og blir sinna når hun ikke klarer det.

Skrevet

Begge mine løftet hodet med en gang, nå er minsten 4 uker, ligger på magen og holder hode oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...