line## Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Når er det vanlig at babyer klarer å løfte hodet selv, når de ligger på ryggen feks?
Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hm.. hva mener du? Løfte hodet når d eligger på ryggen? Det gidder de vel ikke akkur, kommer jo ingen vei med hodet da..
line## Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 hehe.... nei, sant nok!!! Jeg mente selvsagt når de ligger på magen!!!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 vår baby gjorde det første natten sin. lå på brystet mitt og løftet det fra den ene siden til midten, og så fra midten til den andre siden.. gjør det ikke alltid, bare innimellom..
3pårappen :) Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Min gamleste var 2,5 mnd når hun løfta hodet og holdt det oppe selv. Minsten er ikke sterk nok enda, han er ni uker snart.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Min løftet hode og holdt det litt og da var han i alle fall ikke mer enn 12 timer,de holdt på å falle om på Barsel,men de påpekte med en gang han var født at det var en sterk baby. Babyen skal kunne løfte hode fra den ene siden over til den andre ganske tidlig,men hvor tidlg tørr jeg ikke si.Da er det slik at de bare får løftet hode nok til å snu det,vet ikke om det var det du mente eller om du mente å løfte det skikkelig opp.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Hun har gjort det siden hun kom ut. Veldig sterk i nakken egentlig. Hun er nå 7 uker og heiser seg opp på albuene mens beina går som trommestikker.. Hun tror visst hun skal komme seg frem og blir sinna når hun ikke klarer det.
Gjest Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Begge mine løftet hodet med en gang, nå er minsten 4 uker, ligger på magen og holder hode oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå