IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 har termin til fredag, så skal vel forsåvidt ikke klage egentlig helt ennå. Me for emg er jeg allerede en mnd på overtid. hadde mensen termin 5 mars! selv trodde jeg at han skulle komme i midten av mars, men neida.! ingen unge ennå! Jeg har spist masse grøt med masse kanel, jeg har drukki cola til den store gullmedalje ( liker ikke cola engang), jeg har hatt sex, jeg har gått turer opptil 3 ganger om dagen, jeg har trodd på fullmånen, jeg har løpt i trapper, kjørt rally over hompler og i gamlebyen, jeg har spist sterk mat og tung mat, jeg har vaska vinduer. hue var festa i uke 32, har hatt åpning siden 28 mars, slimproppen gikk 29 mars. har slima litt, har kjempe vondt i rygg, hue, og bekken, mn tror dere ungen kommer æ nei! Jeg har tømt en boks med bringebær kapsler og jeg tror jeg har gjort alt for å få noe fortgang. jeg har 5 venninner som har født. en i januar, to i februar, en i mars og en i dag. Når i helvete skal det bli min tur!! Jeg flyr snart på veggen. ikke hjelper det når alle maser heller! idag har jeg vært i begravelse. og det har gjort helt sinnsykt vondt, med kynnere og maserier, men tror dere ungen kom a...nei! alt bare stopper opp! merker jeg er så forbanna og deppa og alt er bare dritt. jeg orker ikke være asosial lenger, jeg vil ikke ligge på sofaen og se ut som en hvalross lenger! jeg vil ha tilbak kroppen min, jeg vil ut og trille tur og skifte bæsje bleier!! vil ta bilder av min lille og sende rundt ånn som venninne mine gjør til meg! Jeg vil høre babygråt og varme flasker. vaske gulpekluter og få barseltårer! men neida. ingenting vil skje! vedder på ungen ikke kommer før han er myndig!!! jæ....... pøbel unge!!!! ahhh...det var deilig og få det ut....noen andre?
2småkrapyl Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Den skriver jeg under på! Er så forbanna lei av å vente. Termin om en uke, men er så utrolig lei av denne tilstanden. Føler det tærer ekstra på psyken at det er påske. Helt stille i vennegjengen, alle er på deilige ferier rundt om i verden, mens jeg sitter og blir mer og mer skuffet for hver dag som går og ingenting skjer. Og krapylet på 2,5 år blir mer og mer hyperaktiv for hver dag som går uten barnehage eller andre aktiviteter som jeg ikke orker akkurat nå. Og de telefonene som kommer er folk som lurer på om jeg har født enda... klage klage klage
mille80 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Heeei:) der er du ja:) var du jeg skrev med som var på samme omvisning i fredrikstad ikke sant? Uff, har ikke babyen kommet enda, fy fader for et ork å gå sånn og vente... Selv er jeg heldigvis ikke så lei enda, selvfølgelig vil jeg møte babyen min, men er mest lei de små "vondtene", ikke tida på en måte.. Det vil si, fikk jo vite i går at jeg har svangersskapsforgiftning da, og skal jo ta livet heeeelt med ro... helst ligge.. så om babyen har tenkt og holde seg inne i magen frem til termin den 19, tror jeg det kan bli laaaaange dager! Jeg blir jo så fort rastløs! Og påsken går jo med til å dra til fredrikstad, skal på sykehuset til kontroller i morgen, på lørdag og på mandag... moro, vi bruker jo "bare" 1 time hver vei.. skal på b3, får håpe de er snille med meg, har litt sånn på følelsen at de egentlig ikke vil at jeg skal oppta deres dyrebare tid i påsken.. Hadde ikke du vært på b3 da? allrighte der? Vel vel, uansett god påske:) så får vi krysse det vi har for at babyen din har tenkt seg ut o verden snart!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2007 joda var meg det=) jo var kjempe fint på b3. shayan_jente ligger der nå. har fått ei tulle=) oi svangerskapsforgiftning er ikke bra=(...redd jeg skal få det jeg, men da setter de meg vel igang med engang. men de vil jo ikke. var en tur på b3 på mandags nattan, var dårlig som bare det, men neida, eneste legen sa var at noe var på gang. sjekka ikke om jeg hadde fått større åpning engang.=( Ho ene jm som var der smilte og lo og sa at kan ikke du bare føde da?? da svarte jeg tilbake : kanke dere bare sette meg igang da?? da ble ho morsk gett...hehe... men ellers er de koslige der oppe=) lykke til da=)
mille80 Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Hehe, da er det ikke no vits i å nevne igangsetting da:) hehe.. vet du forresten om det er praksis og sette i gang om den svangerskapsforgiftningen blir for ille?? har liksom allerede ganske høyt blodtrykk, er FULL av vann, nok av proteiner i urinen og hele pakka.. Har shayan fått bayen ja:) da ser jeg henne kanskje i morgen da:) masse lykke til til deg og!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 hei jenter..dere får legges inn hele gjengen nå da..for jeg blir lagt inn i morra..=) så kanskje vi sees..men jeg har en annen vennine som ligger der å..så har nok å gjøre..pluss at mona (shayan) er der.. mange blir satt igang som har svangerskapsforgiftning ja..men hører mest om de med tvillinger..at de blir satt igang..men du blir satt igang om det skal være noe fare..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2007 tro du blir satt igang viss du blir for ille, men jeg vet ikke. venninna mi fikk beskjed om å ringe føden viss hun fikk hodepine, men jeg har ikke satt meg noe særlig inn i det.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2007 brått ender hele gjengen på b3..hehe...kan vi ha bim treff der da jo=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå