Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har kjent mindre liv i 2 dager nå. Eller har jeg bare glemt å kjent etter... Blir litt nervøs jeg nå. Har skrevet innlegg før om at jeg har vondt på venstre side av magen(som begynner å bli borte nå). Husker jordmor jeg snakket med på føden sa: Kjenner du mindre liv?.. Og det gjør jeg nå tror jeg. er i uke 35. hva ville dere gjort? Skal jeg ringe føden?

Lykke til jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller en gang for mye enn en gang for lite sier nå jeg....

(men er ikke noe flink til å følge det rådet selv da,,,,,=(....=)......)

Skrevet

Sånn var det hos meg også foregående døgn. Den lille pleier å være helt hyper hele tiden, men hadde nå koblet helt ut.. Jm henviste meg til føden for registrering og ultralyd. Var der midt på dagen i dag, og det viste seg at alt var bra. De registrert hjerterytme og bevegelse(sparkeprøve). På ultralyden skjekket de at det var pustebevegelser på babyen og nok fostervann. Er veldig glad for at de tok det så alvorlig, selv om det viste seg å være helt bra!! På toppen av det hele(som fikk meg til å føle meg ekstra som han som roper ulv-ulv) har babyen vært i full action hele tiden siden vi dro fra sykehuset igjen -akkurat som før... Men allikevel vil jeg si at dersom du blir veldig usikker anbefaler jeg deg å ta kontakt. Det er bedre med en gang for mye enn en for lite!

Lykke til!!

Skrevet

Ja,ring en gang for mye heller.

Jeg ringte føden i dag fordi at babyen hadde vært så rolig siden i går,jordmor sa at det beste var at jeg kom inn en tur,for å ligge på registrering. Det gjordet vi,alt var greit med babyen,full aktivitet. ;) Jeg sitter her nå i kveld og slipper å være bekymret og gruble.

Ring føden du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...