Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Trodde ikke at babyer skulle ha melk før dem fylte året jeg? SÅ feil kan man ta...
Tiddelidu Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hm, jeg stussa også over dette for noen dager siden. Kjøpte den ikke jeg, da..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Så fint at flere stusser ) Ikke bare meg da.... Nå er gutten min 8 mnd da men, dytter litt jeg siden vi lurer begge...
Mamman til Brage Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Så ensånn pære og banan pure med yoghurt også går vel for det saamme det også, trodde ikke de skulle ha det heller
Gjest Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Melk er ikke gift selv om de er under 10 mndr..Bare du ikke bytter ut mm eller mme med kumelk er det ikke noen stor fare så sant det ikke er mye allergi i familien. De som dibber blir mye mer hysteriske for dette enn noen andre mødre jeg vet om;)
Blomman Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 melken i barnemat er behandlet slik som melk i grøt og mme
Sinah Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Vil det si at det er ok? Bor i utlandet og ser flere grøtblandinger etc. som er tilsatt melk/skummet melk pulver. Er det greit å bruke dette? I tillegg er det en utfordring å finne de få variantene som ikke er tilsatt sukker, da....
Blomman Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 melken hydrolisert slik som mme så dette er greit. Vanlig mme og grøt er å basert på kumelk
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Takk for flere svar! Er litt klokere nå ja ;-)) HI
mammaentiltrulte Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 takk for opplysningen blomman. dette har jeg lurt en del på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå