Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 "så liten mage du har"!! "spiser du ikke" "Jeg tror det er noe galt med babyen" bla bla...Flere som har negativ mamma..? Jeg begynte seriøst å gråte idag..måtte gå ut på verandaen (blir så følsom)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Nei har heldigvis ikkje ei sånn mamma! eg trur eg hadde bedd ho holde kjæft! ho har jo vært gravid sjøl så d e jo slemt av ho å holde på sånn me deg!
Lisa81 blittmamma! Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 oioioi... Yes, der har du mamsen!! Hehe.Nå har jeg hatt ca 6 mnd på å venne meg til negativiteten,og har det mye bedre.Men jeg vet hvordan du har det. Eks: Synes magen din er litt liten? (et par mnd senere) Det er litt av en mage du har!!! Får du beveget deg nok? (etter en liten gåtur og veldig bekkenvondt..) Herregud, du må jo ta det rolig! Kan ikke trene sånn når du er gravid! Nåmå du ta vare på deg selv..:/ osv osv..ALT er galt. d r feil når jeg babyshopper,og feil når jeg ikke gjør det.Feil når jeg passer på hva jeg spiser, feil når jeg sjeier ut... hahaha! det er godt jeg er så glad i henne som jeg er... Gleder meg til å se uttrykket hennes når jeg sier vi skal bruke tøybleier! Prøv å ikke ta det innover deg,anonym. Jeg tenker at det er bare fordi hun bryr seg, men vet ikke helt hvordan hun skal takle situasjonen helt.Etter at jeg sluttet å gi noe respons på neg ting har hun faktisk kuttet litt ut! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg er HI.... Kjenner meg såå igjen... Lurer på om det er for at hun er redd for å vise følelser/takle situasjonen.... Hun har bestandig vært negativ.......!!
Lisa81 blittmamma! Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Ikke sant! Bare husk at det har med dem selv å gjøre, og kanskje et eller annet DE har problemer med å takle. Ikke deg! (ps. kanskje noe vi skal lære av...?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå