snartmammapåny Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hvor vonde er de før dere ringer til føden? Skal de være slik at dere ikke klarer å puste nesten.. ikke klarer og gå? Må bøye seg ned å hikste etter luft? Sitte jo her med vontene mine, og lurer på hvor vondt det skal bli... noen med erfaring? Når ringe?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 beste er vel at du ringer og hører med føden selv. er jo ikke noen fasit svar, men de sier jo at du skal dra på føden når det er ca 5 min mellomrom, men hvor vondt det gjør er vel opp til enekeltperson så dumt å gå ut i fra det tror jeg. men send litt fødestøv hitover æ! går på veggen snart!
snartmammapåny Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 *sender litt fødestøv* Håper de tar seg opp litt mer, skal til mine foreldre å spise middag nå da, så får satse på at det å dra litt lenger bort fra sykehuset skal gjøre susen;) Om det ikke gir seg så får jeg ringe å høre om de kan ta en sjekk på statusen inni der.. Litt greit å vite om det skjer noe liskom..
Gjest Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Med nr 1 ringte jeg da vannet begynte å lekke, før riene begynte noe særlig... Og d var lurt, for d gikk FORT altså. Med nr to ringte jeg med en gang jeg skjønte at diarèen var rier, og d var også lurt, for d gikk også FORT... Denne gangen tenker jeg være hjemme så lenge jeg greier gå på beina mine, og ikke går helt i koma av smertene... For med nr to var jeg rasende etter nesten 2 timer på sykehuset uten at bebisen var ute... (Han kom rett etterpå da ) Har bare 3 min m bil til føden da, så så lenge jeg føler meg trygg og har kontroll hjemme, så blir jeg her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå