Gå til innhold

Andre som er veeldig sliten om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 15 og er utrolig sliten om dagen! Jeg er sykemeldt så er ikke pga jobb eller noe, men jeg orker nesten ingenting. Sover godt og mye om natten så er ikke det heller.. Noen andre enn meg som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp handa her!

Var veldig trøtt i begynnelsen, så gikk det over.

Men når er jeg snart i uke 17 og orker ingenting.

Har vært plaget masse med hodepine, så man blir litt sliten av det.

I går la jeg meg litt over 22 og sov til 10 i dag.. trøtt enda.

Så vi får vel bre håpe det gir seg etterhvert..

Var ikke slik forige gang jeg gikk gravid, alle svangerskap er forskjellige sier de..kan nok stemme.

Skrevet

samme her,konstant sliten og kjempe trøtt....er halvt sjukmeldt nå,å enkelte sir de ser på meg at jeg ikke ser helt i slaget ut å...skal til legen igjen over påske å håper jeg ikke må begynne å jobbe fullt igjen...var skikkli trøtt i begynnelsen,så var det bedre en peiode,men nå er det verre enn før,trodde det var i denne perioden mn skulle vær opplagt,men den gang ei...er 20 uker på vei strax

Skrevet

Da jeg var på mitt mest slitne begynte jeg med Hemofer. Det er lavdose jerntabletter og for min del skulle det ikke er til. I utgangspunktet viste prøvene mine at jernlageret var ok men har altså allikevel opplevd bedring (er nå 26+5).

Skrevet

Jeg og er ganske sliten om dagen.. jobber ikke, har ikke gjort det i hele svangerskapet, men er sliten likevel.. våkner tiiiidlig om morgenen, men sover godt om natten...

er nok bare kroppen som merker godt hva som skjer... er jo mye jobbing der inne nå ;o)

slapp av og kos deg du.. plei deg selv denne perioden. det fortjener vi ;)

Skrevet

ja jeg er konstant trøtt og sliten.men jeg sover generelt dårlig da.. ligger våken store deler av natten og er opp tili på morgenen.. er 100 % sykmeldt pga bekkenet..lillemann på 21 mnd holder meg i sving om dagene da så hær er d full rulle til kl.20.30 om kvelden..så blir ikke noe avslappning på dagen heller..håper jeg får litt mere energi ettervert,har vært slik siden uke 5 å er nå i uke 27... er oxo alene me lillemann annenvær mnd pga sambo er på sjøen... men d må no gå dette å, så lenge mann har humøret...

kos deg resten av svangerskapet og god påske:)

Skrevet

Jeg er i uke 14 og er kjempesliten. Jeg jobber fullt i en veldig hektisk jobb, mye stress fra 10-18, så når jeg kommer hjem er jeg helt utslått...

Var trøtt i begynnelsen, i slutten av 1.trimester boblet jeg plutselig av energi, men det gikk fort over gitt :-p Får bruke påsken til å lade opp!

Skrevet

Samme her, blitt kjempesliten og trøtt nå den siste uka. Fått veldig mye hodepine også. Alle sier at nå i 2. trimester skal formen være såååå fantastisk god, men for meg er det omvendt. Har vært i kjempeform helt til nå, men nå begynner jeg å bli sliten. Uke 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...