Gå til innhold

Skriker så han mister pusten *skummelt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriker alle babyer så de mister pusten til tider? Kan det være noe galt?

Leste ett innlegg om det her om dagen, om der babyen hennes hadde besvimt..

I dag har sønnen min på 4 uker skriki så han har mista pusten mange ganger! Å det er så grusom ekkelt.. Blei så redd for at han plutselig da kan svime av.. Han har vært helt utrøstelig i dag stakar.. Tror han er kjempetrøtt, men ikke får sove..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jef synes du skal få en sjekk på ham.

Slik var vår lille og doktoren sa at det "bare var kolik". Det var det ikke. Han tålte ikke melk og da vi sluttet med melk ble han helt fin.

Men han skrek mange timer dagen (6-7) da, og DET er ikke normalt.....

Skrevet

Gutten min holder ikke på sånn her hver dag, heldigvis.. Men noen dager skriker han mer enn andre.. Men i dag har han vært ekstrem.. Han skal på 6 ukers kontroll om 2 uker.. Tror du vi kan vente til det?

Nå har påska begynt også, så må vel hvertfall vente til etter påske..

Takk for svar=)

Skrevet

sånn var/ er jenta vår også, jeg sa det il HS men dem sa at noener mere hissig enn andre... hu mistet ikke direkte pusten men hun skrek lungen tomme for luft, det kom til slutt ikke lyd bare en åpen mun og et rimleig rødt fjes:) Hun glemte og trekke inn pusten etter mere luft. Men det hjalp om jeg tok henne med utenfor så hu fikk frisk luf da ga hun seg, Men jeg vill nok fortalt det på HS mulig dem har noen gode tips,

Skrevet

Jenta vår har vært sånn noen kvelder nå, helt utrøstelig og bare gråter og gråter, hyler ut så hun hoster og nesten spyr. Veldig ekkelt ja! En gang mistet hun helt pusten, så jeg måtte dunke henne i ryggen.Tror rett og slett det skyltes for lite søvn, at hun ikke fikk ro i seg og da ikke var til å trøste. For nå har vi gått kveldstur med henne i to dager slik at hun får sove mer, og da har hun vært så blid og fornøyd så :o)

Skrevet

Hei anonym!

Gutten vår har også gjort dette da han var mindre. Har slutta med det nå, heldigvis. Fikk helt noia første gangen. Han skreik og trakk aldri pusten igjen, og ble helt blå i ansiktet. Kom til seg selv igjen uten å besvime.

Fikk et råd av mamma, for storesøstra mi var sånn da hun var lita (...gjorde det med vilje når hun ikke fikk det som hun ville hun dah...) Men, blås forsiktig i munnen hans. Bare med den luften du har i munnen, ikke trekk inn noe mer, og pust forsiktig. Da trekker de pusten.

Håper det gir seg etter hvert, det er ikke noe særlig ålreit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...