Tia med 2 ♀ Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Sist torsdag skulle jeg inn på svangerskapspoliklinikken da jeg følte meg dårligere (har svangerskapskløe), det jeg ikke hadde ventet var å bli lagt inn..... På ubestemt tid. I dag syntes de at medisinene virker bra nok så jeg fikk heldigvis reist hjem igjen for å være hjemme i påska så skal jeg tilbake neste uke for å se at allt går bra. Håper jeg holder meg frisk nå, så utrolig deilig å komme hjem til seg selv igjen. Men ser ut som om jeg får lille jenta mi rekende i midten av mai istede for i juni da. (ikke flyttet termin, bare fordi de ikke vil man skal gå så lenge på medisinene.) Så da blir det plutselig noen uker tidligere en beregnet. Nærmer seg nå, veldig spennende det her.
Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 huff da,håper det går bra med deg da..god bedring og lykke til :-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Å det går bra med meg nå, er veldig glad om dagen har fått medisin så jeg nesten ikke klør, babyn har det bra i magen og jeg får være hjemme. Tett passet opp blir jeg også så jeg slipper å gå å bekymre meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå