Trillet Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hadde vonde kynnere som også tok i ryggen i går morges og hele dagen i går var det en slags murring og stikking i magen og nedover... I dag er jeg uvel og kvalm. Trøtt... Kan det være et tegn på noe eller??? 1 uke til termin...
Makka Pakka Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hei du! Ja det kan jo være et tegn men ikke så lett å si. Jeg har hørt at det er et spesielt hormon som produserers før fødselen som gjør at man kan bli kvalm. Men legen min sa også til meg at det sannsynligvis er et tegn på at man er sliten og bør ta det mer med ro. Altså, kvalme + kynnere kan jo være en fødsel på gang, men like gjerne at du er sliten og må ta det mer med ro! Uansett, lykke til, du er snart framme :-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 sånn har jeg vært denne uka også. ingen pøbelunge ennå
jubaloooo med to stk Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Var kvalm i flere dager i forrige uke og svimmel, og tenkte håpefullt at dette var et tegn, men ingen baby her gitt. siste dagene har jeg sovet masse og er ikke lenger kvalm....er 39+1 i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå