Gå til innhold

Hva gjør jeg om noe skjer nå????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør jeg det om fødselen starter nå????? Samboeren min er sengeliggende med spysyken:( Regner med at det ikk er så lurt å ta han med på en fødsel da.....evt hvordan stiller de seg til det på føden?

Har jo lite lyst til å ligge der alene.....og det er ingen andre som kan være med, venner bor langt unna og familien som er tilgjengelig skal være barnevakt for nr 1....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne komme med noen gode råd..men du får trøste deg med at "Spysyken"som regel går fort over!et par dager er vell vanlig,uff,høres ikke godt ut!!

Går nok bra skal du se..!

Lykke til!

Skrevet

Er det tegn til at fødselen er igang da??

Hvis ikke bør du slappe av så du ikke framskynder den!!

Gi samboeren din saltkjeks og "dau" cola + frisk luft så kansje det går fortere over!!

Skrevet

hvor langt er du kommet da??

noe på gang?

Skrevet

terminen er rett over helga. Og jeg har hatt endel kynnere og murringer i det siste, men heldigvis ikke noe akutt.

Slapper av så godt det lar seg gjøre, å krysser fingrene for at det går kjappt over. Duller litt ekstra for han her med loff og cola, så får vi se. Går bedre allerede ser det ut til, så det går nok bra:)

Skrevet

:) Vi får krysse fingrene for at han blir frisk fort.

Og man vet aldri med sykdom og sjokk for kroppen.. Plutselig blir han akutt frisk når han ser og merker hva som er i gang med deg hvis det skjer snart :)

Lykke til..

Klem

Skrevet

Huff så kjipt altså =(. Får håpe ikke du blir smittet og at han blir fort frisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...