Gå til innhold

en til, skal skal ikke......

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 14 måneder siden fikk jeg og min kjære samboer verdens skjønneste gutt, han er nå blitt stor, men nu vil vi utvide familien med en liten en til....vi har det godt ilag, nytt hus, god økonomi, vi har det fint...noen som har erfaring, som har det sånn nu, er det lurt å vente litt, vet jo at det blir tøft, men det er jo så verdet det når dem blir større...please svar...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har to unger her, å kanskje vente nr 3?....hadde vært litt fint om noen ville dele erfaring.....:)

Skrevet

Jeg ville satt i gang nå. Det blir jo nærmere tre år i mellom. Jeg har to jenter fra før med tre år i mellom og venter nr 3 i juni. Mellom den minste og babyen blir det nesten 3 år i mellom. Vi stor koser oss med barna og gleder oss veldig til tredje jenta kommer. (Alle barna har vært planlagt.) Vi har det også veldig bra sammen. Snart nytt hus.

Skrevet

Hei på deg :-)

Vi fikk vårt 3.barn 1.mars. Nummer en er snart 11år, nummer 2 var 19mnd.da minstejenta ble født. Travelt er det,men hadde trodd det skulle være travlere. Det viktigste av alt er at vi koser oss masse.

Lykke til :-)

Skrevet

Hei :o)

Jeg har ei datter på 6 år og ei på 17 mndr. Etter at jeg fikk andre syntes jeg alt går lettere. Akkurat som om det ble for lite liv i huset med en. Da må man jobbe mer med å "aktivisere". Med to er det mye mer latter i huset og veldig god stemning :o) Tanken min var: " Hvorfor gjorde vi ikke dette før?" Tror førstejenta mi trengte søsken. Hun er storfornøyd. Hun sa her om dagen at hun ønsket at vi kunne få 8 babyer hehe. Men det holder nok med en til. Vi venter en lillebror 12. juni. Det blir 18 mndr mellom 2. og 3.

Utrolig hvor stor glede søsken har av hverandre. F.eks om morgenen......da kommer de inn i senga vår og ser på barnetv. Med hver sin kosebamse sitter de i armkroken til hverandre. Da smelter jeg :o)

Skrevet

Min eldstemann var 17 mnd gammel da jeg ble gravid igjen...det er 2 år og 2 mnd forskjell på de to eldste - funka kjempefint for oss:) De har stor glede av hverandre nå, og leker veldig fint i sammen:) Tok oss extra godt av storebroren da søsteren kom, og han syntes det var stor stas å få vise frem babyen til alle. Hadde ikke altfor store problemer med sjalusi heldigvis:) Nå er de snart 6 og 4 år gamle, og barn nr 3 kommer snart - vi gleder oss masse alle sammen:)

Skrevet

Hej.

Jeg syns ikke det er noe å vente med hvis dere har det bra og har lyst på en til. Vi ville ha en til når jenta vår var ca 4 år. Gikk langt over to år uten prevansjon før vi ble gravide, og nå venter vi eneggede jente-tvillinger. Har igjen 2mnd og vi gleder oss,selv om vi vet det kommer til å bli mye jobb. Men det er mer kos enn jobb,enten det er en eller fler:)

Skrevet

Heisann!

Jeg har to gutter fra før og venter barn nr 3 nå. Mellom de to første er det 20 mndr. Det er ikke noe å lure på! De to har kjempestor glede av hverandre! Den nye minien her i gården blir nesten 3 år yngre enn nr 2, så det blir en liten "flokk" med tette søsken. Deilig syns jeg! Nå blir det uansett ikke flere...Vil eie min egen kropp, så der må jeg kanskje betale litt...

Hiv deg utpå, og lykke til!

Skrevet

Det er 2,5år mellom mine to eldste. Det var selvfølgelig litt slitsomt noen ganger, med to bleieunger som trenger hjelp til det meste av stell og påkledning. Men jeg har ikke angret et sekund, de har så mye glede av hverandre. Nå er de 3 og snart 6 år og vi gleder oss alle til enda et lite familiemedlem. Nei kjør på du, det er så koselig med en liten flokk unger i huset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...