Gjest Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Skikkelig irriterende dette...ser ut til at tanta tok både vinterferie og påskeferie samtidig... På dag 73 i syklusen nå! Hva kan man gjøre for at den skal komme da????? Sikkert fint lite annet enn å smøre seg med tålmodighet sammen med solkremen på påskefjellet... sukk
Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Absolutt ingen kreative forslag??? Har eller hjernene tatt påskeferie???
melkekua™ Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Vet ikke om akupunktur virker på dette jeg? Du er ikke gravid da? Eller har du bare en veldig laaaaaang syklus?
camelia4årpåvent Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Hei! Ufattelig lange sykluser du har! Uff, så utrolig kjedelig! Er syklusene dine alltid lange eller har den bare hengt seg opp? Jeg fikk noen hormonpiller hos legen da mensen hengte seg opp ( 5 mnd uten mensen), det var i Latin Amerika, men du har sikkert prøvd ut alt legen kan tilby...uansett, håper du får besøk av tr fort som faen - eller at du er gravid.
Gjest Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Er nok ikke gravid nei..testet negativt senest mandag. Ser ut til å ha hengt seg helt opp denne gangen gitt... Ikke noe naturpreparat å få kjøpt på helsekosten heller???
camelia4årpåvent Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Hei igjen! Det finnes jo helsekost for alt mulig, spør på helskosten, det er jo verdt et forsøk. Hva med å prøve homopat?
mimmitiltre Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 hei turbotrollet ville bare si at jeg vet akkurat hvordan det føles!! har hatt det slik selv, gått opp til 4 mnd uten tr tror ikke det er noe man kan gjøre bortsett fra å prøve å holde seg fra å gå fullstendig bananas..man blir jo såå frustrert av å ikke få tr..føler at det da ikke er en sjangs en gang..er jo da helt umulig å regne ut el osv men jeg fikk tr etter 4 mnd uten så den kommer til slutt!! ihvertfall kan du huske paa at du ikke er alene om dette her! håper du får tl snart!! god påske
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Tror den har hengt segopp her også. Er på dag 40 idag:/ Skulle også gjerne hatt et lite tips om det er noe man kan gjøre. Tenker at det kanskje kan være litt lurt å ta en legesjekk. Har du tenkt på det, eller venter du bare og ser hva som skjer?
Gjest Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Var hos legen på mandag. Hun sa egentlig ingenting. Tok blodprøver og fikk med henvisning til gyn. Har dessverre ikke fått time hos gyn før 21.mai...leeeenge å vente ja. Så håper bare den kommer og at ting ordner seg av seg selv Hehe...lov å håpe i alle fall Men har lest litt om Dong Quai...den skal visst hjelpe på manglende mens og uregelmessig mens. La inn et innlegg her på bligravid om noen hadde erfaringer med den, men ikke fått noe respons (sikkert pga påske hehe...)
Sæssa Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Er med deg på denne,sliter med påskebesøk av tanta selv....
SnoopyMamma Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Hei, Jeg slenger meg på med en kommentar her. Har PCOS, og har vært aktiv prøver i snart et år. Har veldig lange sykluser til vanlig, helt opptil 6 mnd. Har vært hos gyn, og fikk resept på Pergotime. Startet med dette 3. februar, og fikk verken EL eller TR. I løpet av denne tiden har jeg vært inne og tatt ikke mindre enn 8 (!!) blodprøver, og ingen av de har gitt positivt utslag av EL (veldig lavt progesteronnivå). Ettersom jeg ikke har time igjen hos gyn før 11. april, så jeg ingen annen utvei enn å prøve alternativ medisin. Jeg startet med akupunktur for vel tre uker siden, og på onsdag denne uken testet jeg endelig positivt for EL. Har kjempe smerter i magen og ømme pupper, så det er ingen tvil. Jeg er overbevist om at dette hadde positiv effekt på meg, og akupunktøren har et eget opplegg hun bruker på jenter/damer med PCO(s) og hun klarer i de aller fleste tilfeller å oppnå 6 ukers sykluser. En ting er å være prøver med regelmessig syklus, for da har man i hvertfall en reell sjanse for å bli gravid :-) Må bare anbefale akupunktur igjen på det varmeste. Ha en fin påske, og lykke til videre!
Gjest Skrevet 7. april 2007 #12 Skrevet 7. april 2007 Høres bra ut! Hvor går du til akupunktur?? Har hørt før at det skal være bra! Men nå skal det sies at tanta kom for fullt i morges På dag 76 i syklusen... JIPPI!!! Så nå ser jeg fram mot neste babylagingsperiode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå