mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hatt rier i natt, som har kommet med gj.snittlig 4 min mellom hver, og vart fra 30 - ca 1 minutt. Tok et bad etter tlf med føden, og ble litt bedre. _Tok seg opp igjen og skulle prøve å slappe av litt, helst sove, og spise. J.....lett. Tenkte jeg skulle prøve å legge meg i sengen, og daaaa tok det seg betraktelig opp igjen ja. Varte litt over minuttet og med 2 min mellomrom. Stod opp tok en dusj og dermed dabbet det sakte men sikkert av gitt. Så nå sitter jeg her da, og venter og venter med sambo! Har kommet et par tak igjen, så det kommer nok til å bli en smertefull kveld/natt. Skulle komme på sykehuset hvis ikke det tok seg opp igjen slik at jeg skulle få noe å sove på... De gangene jeg har klart å sitte har jeg gjerne bare dubbet av litt. Så noe søvn hadde vært glimrende. Håper sååååå det ikke er så lenge til vi får se jenta vår og at alt går bra selvfølgelig!
Julie79 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Åååååå!!! Du er sååå heldig!!!! :-) Lykke til!! Kommer etter...har fire uker igjenn til termin! :-) Nådd termin du da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå