Gå til innhold

Når begynnte dere med smokk? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen vi kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

Eldstejenta tok ikke sutten før ho var 4 mnd, minsten tok den første dag på sykehuset.

Skrevet

Vi begynte etter 3-4 uker, når jeg var sikker på at amminga gikk greit.

Skrevet

Vi prøvde litt da han var ca 2mnd, men ville ikke ha. Prøvde igjen når han var 5mnd, nå elsker han den.

Skrevet

Da jeg var trygg på at amminga gikk som den skulle - så dagen etter vi kom hjem fra sykehuset. Han hadde et enormt sugebehov, og vi måtte roe han med sutt mellom måltidene.

Skrevet

ok, litt forskjellig..

Her var også sugebehovet stort, så vi begynte da hun var 8 dager. Syntes det var litt nederlag da jeg ike hadde lyst til å gi henne smokk. Men jeg orket ikke at hun bare skulle sutte på meg hele tiden..

Skrevet

Dag 2 hjemme, han var da 6 dager gammel :-)

Skrevet

lenge siden jeg slutta med smokk,, hehe...

begynte vel for sånn ca 31 år siden.,.. ;-)

Skrevet

2 dagen på sykehuset!

Skrevet

Begynte å gi han smokken når han var ca 2 uker, men han ville ikke ha den. Så var 6 uker med prøving før han tok den. nå elsker han den!! =) Og det er så deilig.. har sugebehov.. og roer seg sååå fint med smokken. alt er mye lettere syns jeg. sovner selv med smokken for nattan å! helt nyd!! =) Neste gang skal jeg ha med smokk på sykehuset!

Skrevet

dag 2 på sykehuset.

Skrevet

prøvde etter et par uker når vi var sikker på at ammingen ikke var noe problem for tulla. men ville ikke ha den, bare brakk seg selv om vi prøvde alle typer. så var det bare totten og mammas pupp som dugde. men når hun var tre mnd kom hun på andre tanker plutselig. men bruker den stort sett bare når hun skla sove eller kjøre bil

Skrevet

Etter 4 uker med førstemann

Dagen vi kom hjem fra sykehuset med andremann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...