Jente 28 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Eldstejenta tok ikke sutten før ho var 4 mnd, minsten tok den første dag på sykehuset.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Vi begynte etter 3-4 uker, når jeg var sikker på at amminga gikk greit.
Tiddelidu Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Vi prøvde litt da han var ca 2mnd, men ville ikke ha. Prøvde igjen når han var 5mnd, nå elsker han den.
Gjest Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Da jeg var trygg på at amminga gikk som den skulle - så dagen etter vi kom hjem fra sykehuset. Han hadde et enormt sugebehov, og vi måtte roe han med sutt mellom måltidene.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2007 ok, litt forskjellig.. Her var også sugebehovet stort, så vi begynte da hun var 8 dager. Syntes det var litt nederlag da jeg ike hadde lyst til å gi henne smokk. Men jeg orket ikke at hun bare skulle sutte på meg hele tiden..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Dag 2 hjemme, han var da 6 dager gammel :-)
børdi Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 lenge siden jeg slutta med smokk,, hehe... begynte vel for sånn ca 31 år siden.,.. ;-)
Gjest Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Begynte å gi han smokken når han var ca 2 uker, men han ville ikke ha den. Så var 6 uker med prøving før han tok den. nå elsker han den!! =) Og det er så deilig.. har sugebehov.. og roer seg sååå fint med smokken. alt er mye lettere syns jeg. sovner selv med smokken for nattan å! helt nyd!! =) Neste gang skal jeg ha med smokk på sykehuset!
mammaentiltrulte Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 prøvde etter et par uker når vi var sikker på at ammingen ikke var noe problem for tulla. men ville ikke ha den, bare brakk seg selv om vi prøvde alle typer. så var det bare totten og mammas pupp som dugde. men når hun var tre mnd kom hun på andre tanker plutselig. men bruker den stort sett bare når hun skla sove eller kjøre bil
Mammaja 120107 Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 Etter 4 uker med førstemann Dagen vi kom hjem fra sykehuset med andremann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå