Gå til innhold

dere andre gravide.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken mageform har dere, og hva venter dere?

Jeg er egentlig så gammeldags, så jeg har hele tiden trodd på det med guttemage og jentemage, fordi det har stemt hos mange som jeg kjenner.....men nå har jeg både sett bilde av andre mennesker her, og lest om gravide som har spiss mage og venter jente, og rund mage og venter gutt...

så hvordan er det hos dere? Stemmer mageformen hos dere i forhold til hva dere venter, eller på evt tidligere svangerskap? Syns det er litt moro å se hvor ofte det stemmer eller ikke:-)

Selv har jeg mage som er mest det enn kaller guttemage, og er veldig lik mine tidligere svangerskap, som faktisk ble to gutter.....vet ikke hva jeg får nå, men hvis mageformen har mye å si tipper jeg en gutt til:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har faktisk veldiiiiiiiig spis mage, men venter jente. jordmor var ikke i tvil om kjønnet... jeg har også hele tiden trodd på spiss og rund mage, fordi det har stemt med mange jeg kjenner...

Skrevet

Hadde spiss guttemage sist og var sikker på å få gutt, visste ikke ved UL.. Fikk gutt!!!

Denne gang har jeg enda spissere mage og ul sier gutt (2 ganger) så det gjenstår å se....

Skrevet

Jeg har DEN guttemagen, men inni ligger en jente =)

Skrevet

Min mage er kjeme spiss, og en TYPISK guttemage... venter da også gutt;)

Skrevet

jeg har typisk jentemage har jeg fått høre.. ligger litt høyt- og aldeles ikke spiss:)

venter jente

Skrevet

Jeg har høy å spiss mage, å venter gutt!

Er ikke alltid den er like spiss, men den er spiss!=P

Skrevet

hei..

jeg har helt klart guttemage - spiss og høy.. har akkurat lagt ut bilde på profilen - ikke fått til før nå..

Skrevet

Jeg har rund mage, og har hatt det i alle mine svangerskap, og har hittil fått to gutter :)

Jeg tror overhodet ikke på d der med guttemage og jentemage... Hvorfor skal kjønnet på ungen ha noe å si for formen liksom? Kommer vel mer an på mamman som bærer bebisen, og formen p ålivmoren tenker jeg ;)

Skrevet

oi, glemte å skrive at jeg venter en liten prins..

Skrevet

ja det er jo i grunn veldig rart å tenke på at kjønn har noe å si for hvordan magen ser ut....men jeg syns det er så rart at det stemmer hos så mange. Vet mange som har fått gutt først og hatt guttemage og senere fått jente og hatt en helt annen magefassong.....pussige greier!! Selv har jeg jo som sagt hatt veldig guttemage alle 3 gangene, men denne gangen har jeg hele tiden følt at det er jente....så det blir spennende å se:-)

flere med jente og guttemage?

God påske alle mammaer med babyer i magen:-)

Skrevet

jeg har spiss mage og venter gutt..

Skrevet

Jeg har en veldig rund og liten mage...sier alle, da...jeg synes magen er stooor, jeg...hehe jeg får jente...og jeg har lagt på meg der hvor man typisk legger på seg med jenter, nemlig hofter, rumpe og lår...æsj....

Skrevet

Hadde rund mage sist, og alle sa det var jente- og ut kom en gutt. Nå har jeg akkurat lik mage, og på ul syntes jordmor hun så kjønnslepper- altså jente. Spennende å se om det stemmer da, men i så fall har magen vært identisk på to ulike kjønn.

Skrevet

ser ut som om det stemmer på mange, men det var jo nesten like mange som det ikke stemte på......hmm.....kanskje det er mye myte dette også? Men jeg føler jo at det stemmer mange ganger:-)

Skrevet

Jeg har typisk guttemage, veldig spiss og viser bare forfra... venter gutt.

Skrevet

Jeg har "guttemage" og venter en gutt :)

Skrevet

Forrige svangerskap fikk jeg høre at jeg hadde typisk guttemage, men jeg fikk ei jente......denne gangen fikk jeg høre enda mer at jeg hadde guttemage, men får jente nå også.....så jeg tror ikke på det med mageform og kjønn lenger:)

Skrevet

Hei!

Har typisk guttemage, og venter en gutt:)

Sitter lavt, er litt struttende og viser ikke noe særlig bakfra... Har en gutt og en jente fra før..da jeg gikk med dattera mi var magen høyt oppe og DIGER!!!

Skrevet

hei!

jeg har hatt to guttemager,bært høyt og hatt spiss mage og fått to flotte gutter.denne gangen bærer jeg midt i lage og har en liten rund mage, men kjønn vet jeg ikke siden baby bare ligger med rumpa ned..men en ting er sikkert det blir enten gutt eller jente:)

Skrevet

her er der gutt for alle penga. skikkelig gutte mage.

Skrevet

Her er det rund og lav mage (guttemage?), men venter jente.

Skrevet

ja jeg har ikke helt forstått ennå om det er gutt eller jente enn bærer høyt?! Tror jeg bar høyt første gangen, lavt andre gangen ( ellers lik form). Denne gangen syns jeg magen er høyt oppe ( vondt å ligge for babyen kommer under ribbeina) samtidig går den langt ned nå, så den er liksom over hele meg....Tror den pekte mer ned med guttene....denne gangen peker den rett ut, men jeg har lite bilder av min tidligere gravid mager, så jeg er ikke sikker:-) Peker guttemagene mer ned?

Skrevet

Jeg har guttemage og venter gutt :o)

Spiss mage som jeg dulter borti det meste med, hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...