♡ ønsker lykke♡ Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 jublet over positiv test i går, i dag kommer det litt blod, vil jo helst tro at det er fra crinonen...men. Jeg er i uke 3+9 i dag, og hadde en hcg på 140. Ei frekk kjerring på Gyn på sykehuset levanger sa at det sikkert har gått til grunne...en sykepleier altså... makan til frekk og ufølsomt menneske. Hvorfor må de holde stengt på fertilitetsseksjonen på st.olavs? snufs snufs helt knust jeg nå... tørr jeg håpe videre?
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 huff huff så trist vennen min:( har du vert inne til ultralyd på gyn i dag?vet dem at det ikke er noen baby inni der? gla i dæ klem fra mæ
lys i mørket Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 off a mæ linnen ,dette va ikke koslig lesning.alt håp trenge vel ikke vere ute.? æ he ikke greie på det ,håpe noen kan komme med noen trøstans ord te deg. tenke p¨å dæ nå. mange klemmer!
Gjest Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Nei vettu meg hva, det var forferdelig dårlig gjort å si det på den måten. Og hun som er sykepleier, skal jo inne tråkke på noen slik. Ble du undersøkt der da? ettersom hun uttalte seg slik? Synd du ikke får i noen på St. Olavs. Nå har ikke jeg peiling på hcg. Vet ikke hva det betyr en gang. Krysser fingrene for deg!! Varme klemmer fra meg.
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 jeg ser jo på beta siden at jeg har en normal hcg til at det er så tidlig, og jeg fikk tak i gyn på st.olavs, de sa det var "normalt å blø litt på denne tiden. prøver å senke skuldrene... men ikke lett
Kick80 Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Huff, det var ikke noe koselig! Typisk at gyn-ene er på ferie når man trenger dem... Du får satse på at de du snakket med har rett ang at det er normalt å blø litt. Du kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente, men jeg skjønner at det er tungt. Håper virkelig alt går bra for deg og spiren din!! Masse lykke til!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Jeg håper og tror at dette skal gå bra Linnen... Men skjønner at du er urolig ! Men mange blør altså i begynnelsen på et svangerskap,og blodrester i crinonen er også vanlig... Anbefaler deg å lese litt på denne siden. www.min-mave.dk Ta vare på deg selv,og prøv og tenk positivt ! Klem fra
Andalucia Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Skulle nesten tro at folk som jobber så slike steder hadde visste bedre!! Men jeg har møtt en overlege (kvinnelig) som sa til meg etter min 4. spontanabort på under to år "du må nå komme deg først.." Jeg, som de andre her krysser fingre for deg og at det ikke er annet enn "normale" blødninger du har i disse dager. Men jeg skjønner at du blir engstelig og redd. God klem
Aguin Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Hei Linnen. Bra du fikk snakke med St.Olavs til slutt. Hvis jeg tolker deg riktig er du ca to dager etter IKM, og da er vel ikke 140 så lavt ? Litt blod er ikke så farlig, og jeg har hørt om de som har blødd ganske mye også. Hold motet oppe !!
Millerine Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Håper virkelig det ordner seg Linnen. Ta tak i de positive orden du hørte fra st. olavs om at det erhelt vanlig å blø litt noen ganger. Så håper jeg du får ro og et skikkelig svar så fort som mulig. Tenker på deg, og håper med deg. Klem
summerbaby Skrevet 5. april 2007 #11 Skrevet 5. april 2007 Hei vennen! Hvordan går det med deg i dag? Trist å lese om deg, men håper alt står bra til inne i magen selv om du blør litt... Kos
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 5. april 2007 #12 Skrevet 5. april 2007 Hei Linnen! Ja, jeg tror absolutt du kan håpe enda! Hadde selv en liten blødning da jeg var helt "nygravert" (4+1). Det var en hel dag hvor jeg blødde litt lyserosa + at det kom litegrann rødt blod også. Ble engstelig, selvfølgelig, men hadde ingen smerter, så derfor valgte jeg å ta det med en klype salt. Har du hatt smerter? Må ellers si at jeg tror Crinonen hadde noe med det å gjøre. De siste dagene jeg brukte det (og litt etter) kom det sånn grumsete Crinone iblandet gammelt blod. Æsj! Heldigvis er alt fint etter at jeg sluttet. Det jeg også ville fortelle er at jeg var på ultralyd 1 uke etterpå og fikk bekfreftet at jeg var gravid + at jeg har tatt endel graviditetstester de påfølgende ukene som bare ble sterkere og STERKERE! Men jeg skjønner absolutt at du blir engstelig. Klart man blir det! Men jeg føler likevel at dette kommer til å gå kjempebra! KLEM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå