Benni-min Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Poden min har det ikke godt i dag.... Han har drukket ca 200ml mme kl 7.30 i dag og noen få teskjeer med grøt kl 10. Ingenting etter det. Har prøvd med drikke, grøt,middag, frukt....Han bare griner. Har litt løs mage. Bæsjet en gang i natt og tre ganger i formiddag. Ingenting etter det. Målte tempen på han, og den var 37,5. Vanlig temp på han er 36,2. Måtte gi han paracet i går kveld for at han skulle roe seg og sovne og en i tre-tiden i natt. Hadde tydelig vondt. Ellers var han fin i formiddag, men begynte i ettermiddagen å være utilpass igjen. Sover mye. Men jeg får jo ikke mat eller drikke i han.....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Du må nesten se an almenntilstanden hans. Og stol på magefølelsen din. Dersom han ikke blir bedre, og det er tydelig at han har vondt, ville jeg tatt han med til legen. Etter min mening er almenntilstanden viktigere enn hvor høy feberen er. Tilby han vann ofte, eller annet som han liker å drikke. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Hvor gammel er han da?Høres ut som tenner.....Men enig stol på magefølelsen og se på almenntilstanden!!
Benni-min Skrevet 4. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2007 Han er 8mnd og har ingen tenner ennå. Kjenner ingenting til dem heller ennå. Nå har han drukket ca 100ml og spist noen teskjeer til med grøt. Virker litt piggere når paraceten virker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå