Gå til innhold

Da har også jeg vært på UL, og det ble....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mest sannsynlig en jente...og jeg som hadde magefølelse på gutt.he,he... men bare koselig det:) Alt stod bra til og aktiviteten var stor. Jeg har de siste tre dagene følt bevegelse langt nede til venstre og det stemte - der var føttene til babyen:) Mye vinking og veiving på den store UL-skjermen - morsomt:)

Det morsomme var at mensterminen min var 6 september, enda jeg ikke var sikker på hvilken dato jeg hadde mens sist, og den nye datoen etter alle beregninger var gjort .......også 6 september:) Var ikke det utrolig at det ble eksakt samme dato?!

Jeg måtte rett og slett ut og kjøpe en liten lue og en body:) I litt nøytrale farger siden man jo ikke er 100% sikker før babyen kommer ut:) Vel nesten nøytral - hvit body med gul krave, og rosa lue;) Rosa er jo in for gutter også nå, så det må vel gå bra hvis det ikke skulle bli jente likevel:)

Noen andre i Bergen eller ellers i landet som har vært på UL de siste dagene da??

God påske til alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei lilletrille..!

så koselig me ei lita jente, å så bra at alt var bra :)

jeg har ikke vert på ord.UL enda men nå er det bare 2uker til og jeg gleder meg til å se det lille nurket mitt igjen..

gooo påske....!

Skrevet

Så koselig med jente da;)

Var på ul på kk 19mars jeg da, men vi skal også ha jente=)hihi

Skrevet

Heisann

Grattis med jente! ;o)

Jeg var på UL på mand, og der så vi en svært aktiv liten gutt! ;oD

Og jeg hadde en liten magefølelse for jente...hehe vi skulle jo egentlig ikke vite det,men der hadde vi ikke noe valg gitt! han herjet på og sprikte godt med bena en del ganger, så det var ikke til å unngå og se! hehe

Jeg fikk også eksakt samme termin som mensterminen, 1 sept på meg fremdeles ;o) godt den ikke ble satt tilbake hvertfall! hehe

Vi har ikke kjøpt noe klær enda faktisk, men allt annet utstyr er i boks.Er jo tidlig enda,men det var/er jo flytte salg på babyutstyr butikken, så der gjorde vi et KJEMPE kupp! ;oD

God påske til deg også ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...