tmp98 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hei! Er det noen her som kan anbefale en god brystpumpe? Det er ikke så lett å velga hva man skal gå for når man ikke har peiling.. Tvillingene våre kommer med ks om nesten 3 uker (om de ikk bestemer seg selv for å komme før!) , og lurer på om jeg skal kjøpe nå, eller vente å se hvordan ting går.. Tenker det kan være lurt fra starten, for å fryse ned..hm..? Hva gjorde dere? Får man forresten låne på sykehuset?
Ida1980 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg kjøpte Avent ISIS pumpa og syns den er fantastisk! Den er elektrisk, hvor du manuelt pumper en rytme så trykker du på en knapp og pumpa kopierer rytmen og fortsetter for deg. Det følger med adaptere med batteri så du kan bruke den i bilen eller om så på plasser der det ikke er kontakter. Det følger også med håndpumpe i veska. Jeg har prøvd flere manuelle pumper og syns at den elektriske pumpa er bedre, du slapper bedre av og da kommer melka fortere:) Jeg pumpet og frøys ned, det var kjempekjekkt. Pumpa koster 1100,- på apoteket. En god investering spør du meg! På sykehuset fikk jeg beskjed om at man kunne leie pumpe også, spør når du kommer dit. Lykke til og gled dere det er helt fantastisk;) Lykkelig mamma til to fantastiske gutter på 5mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå