adie Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 ok...dette er jo et rart spørsmål...men er så mange som snakker om slim propp... å nå lurer jeg på hva er det??? å kan man se den selv...eller er den så langt inne at man ikke kan det??? jeg bare lurer
snartmammapåny Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Tror ikke man kan se den inni der... uten du er et enormt slangemenneske... Men mange finner den i trusa eller på dopapiret.
adie Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 akkuratt!!! kommer den når man skal føde da???
snartmammapåny Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Slik jeg har forstått det så kan den komme tidlig hos noen og under selve fødselen hos andre. Om den går veldig tidlig så dannes det ofte en ny. Slimpoppen i seg selv er egentlig ikke noe indikasjon på fødselen skal starte. Hos noen kommer den litt og litt. Selv så slimet jeg i tre dager. Mye brunt og grønnt klumpete greier. Kom og en klomp som var blankt slim med en blodstripe i, det antar jeg var den berømte proppen. dette er vel ca 10 dager siden nå. Hos andre kommer den ut som en gele propp, ligner vist litt på en vinkork har jeg hørt.. Min var ikke i nærheten av å se ut som en kork.. Så er nok veldig ulikt;)
adie Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 aha!!! takk skal du ha... ... lært noe i dag å!!! ikke dårlig!!!
Gjest Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Og noen ser den aldri Har født to jeg, og aldri sett snurten av noen slimpropp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå