jordbærsjokolade Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Det var godt, da kan jeg spørre pinlige spørsmål igjen:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Ja, jeg stussa litt når jeg så det også, lurte på hvilket forum jeg egentlig var inne på.... Synes ikke det var så dumt!!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2007 Flott? Synes det er helt teit jeg. Skjønner ikke hva dere mener med pinlige spørsmål? Er jo bare å spørre det! Dere er jo anonyme!!! Jeg gidder ikke å svare anonyme jeg, uansett hvor mye kunnskap jeg har om det de spør om, vil vite hvem jeg snakker med...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Jøss det er den jammen meg....
jordbærsjokolade Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Kjempeflott syntes jeg:) Det må da være opp til hver enkelt om de vil spørre anonymt eller ikke? Selv om det er greit for deg å spørre om alt mulig med nick trenger det jo ikke være sånn for alle. Vet at dette er et nettforum og at jeg liksom er anonym her uansett, men man er ikke det etter en stund, føler jeg kjenner mange her inne jeg! Helt greit at du ikke svarer anonyme, men det finnes mange som gjør det, meg selv for eksempel (hvis det er noe jeg føler jeg kan svare på da).
mille80 Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Så lenge den ikke blir misbrukt til å spre eder og galle igjen gjør det vel ikke noe..
Annette78 Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 yes! så flott da. Lei av at folk ikke skal få lov til å være anonym om de ønsker det. Hvis folk ikke tåler å høre kritikk av folk som ønsker å være anonym så ikke les de innlegggende mener nå jeg.=D
Frk. Vable Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Ja, mestepartnen av de som vil fjerne anonymknappen sier jo at "alle er jo anonyme uansett", så da spiller det vel ingen rolle om man heter "Anonym" eller "Nick".... Jeg syns det er bra å kunne gjemme seg bak en anonymknapp av og til, noen av oss "utleverer" oss jo mer enn andre...
rampen_ Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Åh, dritt da.. Hva er poenget med det egentlig?? Hvorfor fjerne den for så å innføre den så kort tid etter?? Åh, IRRITERENDE!! Helt enig med deg, Malin82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå