Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vår 6 uker gamle gutt spiser mindre nå enn før., er det normalt? Nå spiser han ca. hver 4.-5. time, og han spiser ikke så mye når han spiser heller..

For noen dager siden spiste han hver 3. time, og ofte oftere også.

Jeg merker det også på brystene, de er oftere sprengt. Må jeg pumpe meg da?

Ellers er gutten i fin form, men det er bare det at han spiser mindre, og jeg blir jo litt bekymret da.. Lurer på om det kan være fordi vi begynner å få litt rutiner på dagene nå, eller om det er slik at babyene har perioder der de ikke så spiser like mye..?

Håper noen kan svare, og kanskje berolige meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye spiser han hvert måltid da? Har du prøvd å gi han flaske for å måle? Og hvor mye veier han? Hvor mange tissebleier har han i døgnet?

Skrevet

han veier ca.5100 . Har ikke prøvd flaske enda. Han har vel ca. 6 tissebleier i døgnet + -.

Hva synes du?

Skrevet

Siden han har så mange våte bleier virker det som han spiser nok, han spiser kanskje mere pr. måltid enn før?

hvis jeg var deg ville jeg ha sett det an et par uker og så gått å veid på helsestasjonen!

Hvis du har ork ville jeg pumpet iallefall bort "sprengen"!

Skrevet

Vill han ikke ha hvis du f.eks tilbyr hver 3. time? Eller gir han ikke signaler på sult før dette?

Skrevet

Kan være at han har hatt økedøgn... Gutten min har vært akkurat likedan, for så å spise oftere noen dager igjen. Han er ni uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...