*titte tei!* Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 jeg fikk en liten baby for 3 måneder siden, og har nettopp hatt sex for første gang igjen. men nå bare blør jeg. ha blødd i to dager ca. jeg har sluttet å amme så kan jo være mensen som er kommet tilbake.. men syns det var litt tidlig og litt rar timing rett etter sex. noen som har peiling?
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Opplevd det ein gang etter heftig og røff sex... Men husker ikkje om det var etter ein fødsel. Så lenge du ikkje har smerter så vil eg tro det ikkje er noe farlig. Men viss du blør lenge og masse så kan det jo være farlig. Eg husker godt søstera mi som skulle forklare lille meg forskjellen på normalt blod og mens blod... Mens blod eg litt seigt, og kan trekkes litt i... Du kan jo teste det!
*titte tei!* Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Nei kjenner ikke noe til det i det hele tatt. Så virker litt som mensen rett å slett. jøsses det var kjapt.
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Slapp av noen dager. Se om det stopper innen normal mens tid for deg... Hormona du produsere når du har sex er noen av dei samme som starte menstrasjonen kvar måned. Så det kan faktisk være det!
*titte tei!* Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 er det det? hmm, det visste jeg ikke. Da er det jo egentlig ganske logisk da:) hvis ikke får jeg bare sjekke det hvis ikke det stopper. takk for hjelpen:)
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Ja, det stemmer det. Men det er bare noen av dei samme hormona. Alle mp være på plass for å starte mensen! Men, hippig sex kan føre til hyppig mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå