Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 I dag er jeg 9 dager på overtid.... BLÆ! Noen flere?
snartmammapåny Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 2 dager på overtid for meg. Håper det starter i dag da, har hatt vonde "greier" siden i går kveld.. begynner å bli lei av vonter nå. VIL HA SKIKKELIGE RIER!!!
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg har ikke hatt en eneste kynner eller noen andre vondter. Begynner å bli litt gal. Merker at jeg irriterer meg når folk ringer og lurer på om det har skjedd noe..... INGENTING SKJER!!! Vil ikke bli satt i gang på sykehuset heller... Kjære lille gutten min, kan du ikke komme ut snart :-)
snartmammapåny Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Kynnere har ikke noe å si tror jeg, har hatt MASSE kynnere siden uke 16. Veldig kraftige siden uke 30. Babyen er fortsatt i magen den luringen. Tror ikke han vet helt veien ut stakkaren. Nei snart er det nok vår tur. Plutselig sitter vi der med gode føderier begge to:D
lilleminni Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 5 dager over her, er seriøst lei nå! Har ikke kjente antydninger til noe som helst....er sååå lei av folk som ringer og maser hele tiden, kan de ikke bare skjønne at jeg vil ha fred!!! hehe....vi sier jo ifra når hun har kommet ut! skulle virkelig ønske at det fantes et kjerringråd som faktisk funker, men det tror jeg ikke......
Ny bebis i magen! Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Melder meg inn her jeg også. Er så lei jeg spyr snart. Har lyst å gråte hele tiden. Siste 3-4 dagene har jeg fått så vondt bekken at jeg så vidt klarer å gå. Har ikke lyst til å bli satt igang. Har lyst at ting skal skje av seg selv nååå! Men har ikke antydning til rier eller noe så. Min tolmodighet er oppbrukt. Sukk, har vi noe valg da? Går hardt utover samboer nå stakkars hihi
mamafrika Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 uff stakkar dere medsøstre! Jeg er også på overtid, 9 dager nå, og kom akkurat fra legen og han ville ikke sette i gang noe før neste TIRSDAG! Men for å være ærlig har jeg det greit og jeg er sikkert evldig heldig som stort sett er i grei form. For jeg prøver bare å bruke tiden godt og gjøe koselige ting. Møte venninner på cafe på ettermiddagen, gå på formiddagskino, handle litt, og bare prøve å tenke positive tanker. Har heldigvis sexlyst også så vi koser oss hver kveld. Lykke til og hold ut i påsken jenter.... Prøv å tenke på at det viktigste er at babyen er frisk og har det godt der inne. Kjøp et påskeegg og tenk at snart klekker barnet deres også...som et egg..
LeneBIM Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Jah dah.. Jeg er 10 dager over termin i dag,,, og det er en skikkelig tålmodighetsprøve,,,, men nå tror jeg faktisk at det kommer til å skje noe her snart. Nå er det 10- 15 min mellom riene. Har ringt føden, og fikk beskjed om å vente til det er 5 min mellom riene, så da får jeg bare vente.. Men vi ser lyset i enden av tunnellen uansett nå, ikke sant?=)
Frk. Vable Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Jeg er ikke på overtid enda da jeg har termin idag, men regner ikke med å føde idag ihvertfall. Har gått til modningsakupunktur og jordmoren som driver med dette sier jeg kan tenke terminen en uke frem i tid siden jeg fikk nr. en 14 dager over tiden. Noen går alltid over og jeg er mest sannsynlig en sånn... Men helt ok, så lenge jeg slipper å sette igang, det liker vi ikke..:!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå