Gå til innhold

hva i granskogen gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det min termin, men det virker ikke som lillegutt har fått med seg det :-(

så i dag går jeg rundt i et vakum og ikke får gjort noe som helst fornuftig. Bare går å kjenner etter..

+ at folk har begynt å ringe "han har vel ikke tenkt å komme ennå da vel.." osv

skjønner at folk er inter. men når jeg selv går rundt på glør er jammen ikke morsomt å høre telefonen ringe...

så hva gjør jeg....tenker med gru på å måtte gå slik i 14 dager (grøss)

sorry, dette ble litt "synd på meg" innlegg - håper dere kan bære over med meg som det heter så fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, babyer kan visst ikke kalenderen fra de er unnfanget... ;)

Hva skal du gjøre ja? Ikke slit deg ut. Samle krefter. I løpet av 14 dager har du et maraton du skal gjennomføre, enten du vil eller ei, så du trenger krefter til det. Hva med en hobby? Scrapping? Håndarbeid? Dataspill? Se filmer?

Kan vel ikke hjelpe så mye egentlig, for jeg går og kjeder meg om dagene jeg også.

Ang telefonen så er det lov å la være og svare, og du kan faktisk slå av telefonen også. Du trenger litt fred og ro innimellom, og hvis noe stresser deg så bør du unngå det.

Skrevet

he he jo har akkuratt fått med meg premiæren på en ny "det lille huset på prærien".. men sitter litt på nåler..

...egentlig litt hysterisk ser jeg selv - termindagen min er ikke over ennå og jeg begynner å klage..(hi hi - dette skal bli morro når gubben kommer hjem eh he)

får advare han mot overdose av hormoner!!!!

Skrevet

Hei og hå velkommen i klubben:-)

Sliter med det samme selv. Prøver å holde meg beskjeftigt med ett eller annet hver dag men ikke slite meg helt ut. Må ha noe å fylle tiden med ellers blir man sprø av å gå å vente og kjenne etter om det skjer noe. Tror det kan være lurt å legge litt planer for dagene framover selv om de kanskje aldri blir noe av.

Føler meg deg, lykke til !!

Skrevet

Kanskje det er planen - skrive en egen timeplan for dagene som kommer. får vel komme på noe morsomt da så jeg har noe å glede meg til :-)

det hjelper faktisk bare å vite at man ikke er alene om å fly i taket!!

Skrevet

kanskje ikke akkurat noen trøst, men tror det er ca 4% som føder på termindagen... Den datoen man får står liksom som et fyrtårn foran en - helt til man går over. Ikke stort å gjøre med, viktig å hvile. J gikk 11 dgr over sist..lange dager da ja, men hva er det egentlig - i den store sammenhengen? Fort glemt etterpå - når den store premien er kommet=))) ...Sikkert lurt med litt hobby, ja, he he - holde seg i gang med noe

Skrevet

ja problemet er vel at de to andre kom på termindatoen.. hadde vel et fjernt håp .-)

Skrevet

Hei "en-to-tre fødeklar 040407"

Har termin i dag jeg også. Du skriver at du fikk dine andre to på termindato. Heldiggris, da tror jeg det er lite sannsynlig at du går lenge overtid med denne babyen. Jeg derimot har fått beskjed av legen at jeg som har gått overtid før, må belage meg på det igjen. Så håper du ble litt motivert av det. Du har har tydeligvis evnen til å komme i fødsel selv. Jeg har begynt å tvile på om jeg er i besittelse av denne evnen og begynner nå og forberede meg på at jeg må få tabletter 14 dager over termin igjen. Håper dette motiverte deg litt. Hilsen ei som nå er klar til å starte fødsel av seg selv, men som lurer fælt på om kroppen skjønner det denne gangen..;)

Skrevet

heisan "AprilBebi"

det høres jo veldig bra ut for meg da..tusen takk for oppmuntringen..

Håper du slipper å vente så lenge og at alt går av seg selv denne gangen - tvi tvi -

de sier jo til din fordel også at det sjelden er like fødselsførløp - lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...