Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 er det vanlig å få skikkelig henge mage etter fødsel,selv om man trener??syntes det er så mange som klager på magen.. er det ikke flere som er fornøyde med magen sin???
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Etter første fødsel var magen egentlig grei nok. Grunnen til at den ikke var paddeflat var fordi jeg hadde noen kilo til overs uansett... denne gangen ser jeg ikke ut. Her blir det mageplastikk om et år eller to - med mindre det skjer mirakler. Og det gørd et neppe med en så bedriten mage.
seff Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Nei, jeg ser ut som om jeg er gravid enda. Hadde litt ekstra før jeg ble gravid, men det var på en annen måte. Her blir det samme som ka-ping: mageplastikk. Men først etter at jeg er ferdig med å få barn- håper på fler :-)
*titte tei!* Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 jeg er blitt tynnere enn før graviditeten faktisk.. magen er helt flat og strekkmerker. IKKE førnøyd jeg heller nei. skulle gjerne hatt noen kilo ekstra jeg
Fisk med CV Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Har 2 tonn løshud og 5 km strekkmerker, så jeg er ikke så veldig fornøyd. Må nok en god del plastikk og syrebehandling til før jeg kan vise meg ute i dagslys igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 7 uker siden fødselen og magen er flat, uten strekkmerker. litt slakk når jeg drar i skinnet, men .. storfornøyd! trener ikke....
line## Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Jeg ble egentlig overrasket over hvor "bra" magen ser ut etter fødselen jeg... Og den var på lørdag! Klart den ikke er flat, men den er ikke stor heller, og huden er like fin og henger ikke. Kommer kanskje litt ann på forventningene da, jeg fryktet det verste.. Men er hvertfall fornøyd selv om jeg håper musklene blir strammere etterhvert!
Mamman til Brage Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Nei ikke fornøyd i det hele tatt, masse løs hud og ser jo ut som et topografisk kart på magen:) Så det blir nok bukplasitkk på meg og om noen år.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Magen er helt flat og har ingen strekkmerker. Ser ut som før. Har vært slik hele tiden etter fødselen for 4 mnd siden. Har nylig begynt å trene skikkelig for å få tilbake magemusklene. Veldig fornøyd jeg.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Joa ,begynner å bli fornøyd igjen.. Har trena MYE og skjerpa kostholdet ... har fortsatt litt hud,men det kommer seg
Gjest Skrevet 4. april 2007 #13 Skrevet 4. april 2007 Mye løshud her ja, men er mer fornøyd nå enn før jeg ble gravid- siden da så har jeg gått ned 14 kg. Da hadde jeg fet mage- nå er det bare hud! Noe vaskebrett blir det nok aldri ;-)
Sinah Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Synes ikke det er verre etter denne fødselen enn etter den forrige. Litt slapp hud selvfølgelig, men det får jeg lære meg å leve med. Har begynt å tenke at jeg må sette pris på det jeg har mens jeg har det (selv om jeg ikke ser ut som noen toppmodell :0), i stedet for å fokusere på alt som er "galt".
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 Ja, jeg er faktisk blitt ganske fornøyd:o) Trener 2-3 ganger i uka, og nå er det snart 1 år siden fødsel.. Så endelig er det blitt resultater ut av jobbinga:o) Nesten finere mage nå enn før jeg ble gravid, for da trente jeg så vidt.. hehe
bolla pinsvin Skrevet 4. april 2007 #16 Skrevet 4. april 2007 Etter to barn der minsta er to mnd er jeg kjempefornøyd. Ser flott ut synes jeg. Gjør meg ingenting at det synes at jeg har født barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå